Prisspænd på afpropning af kloak

Hej lds!

Med fare for at få en masse hånlige kommentarer om manglende specifikationer drister jeg mig til at spørge: hvad koster det at afblænde et afløb? Hvor mange penge skal jeg ca. afsætte til det? Hvad er et estimeret prisspænd? Jeg har simpelthen ingen anelse og ingen synes at kunne komme med et svar så nu prøver jeg her. Tilgiv venligst det forsimplede spørgsmål. Jeg sætter pris på et hvert svar.

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skal der graves ud til brønden, korter man et rør af og plomberer det? Du må. Ære mere specifik.


 

 tegning over hvad der skal afproppes

Et afløbsrør der stikker op af gulvet eller et afløbsskål i gulvet, under en vask eller ????? 

Velkommen på lds.

Fra 200 kr til 10.000 kr ud fra specifikationerne. Husk vi har kun dit skrevne ord at gå ud fra. Så lidt flere ord om hvad du har i tankerne.



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Hej Erik,

1000 tak for svar, som er rigtigt fint 😄Det er gulvafløb i vores bryggers som jeg vil lave til et kontor. Derfor skal jeg have lukket afløbet hvor vaskemaskinen så så vandlåsen ikke tørre ud og ledningen skal blændes af for at undgå rottereder. Jeg har desværre ingen viden om afløb så jeg er lidt på bar bund, så tak for svaret!👍

En typisk pris er 4000-5000 kr. for en afpropning. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis