Tilbud på microcement på væg

Halløj

Efter at have fået lavet en vandskade i min lejlighed har jeg forespurgt en murer hvad det koster og få en hel væg med microcement.. Kan det passe at det skal koste 1800 pr kvm at få det lavet eller tager han røven på mig?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kræver nok lidt mere info om væggens størrelse, underlag og hvor i landet. Hvis det er 3600 inkl moms for 2 m2 er det feks alt for lidt. 


km
LouisC skrev den 17-05-2019 16:14:48

Halløj

Efter at have fået lavet en vandskade i min lejlighed har jeg forespurgt en murer hvad det koster og få en hel væg med microcement.. Kan det passe at det skal koste 1800 pr kvm at få det lavet eller tager han røven på mig?

Hej!

Min danska är inte den bästa och jag är inte helt insatt i den danska marknaden men jag tror jag förstår din fråga rätt, om priset hantverkaren tar är rimligt. Tänk på att ju färre kvadratmeter du vill applicera desto högre brukar priset bli.

Jag vill passa på att berätta om Konkral, ett svensk microcement designad för den skandinaviska marknaden som vi precis har lanserat.

Vår produkt är en enkomponentsmicrocement som kommer färdigblandad och färdigfärgad, och är därmed perfekt för DYI om vill det. Om du anlitar hantverkare kan de spara tid på att den kommer ready-to-go.

Kan fås i olika färger och såklart kan vi ordna provbitar åt dig. Kanske är detta extra intressant för dig som dansk eftersom den danska kronan nu är mycket högre värderad än den svenska och därmed får du mycket valuta för pengarna!

Kolla gärna in hemsidan och återkom vid intresse! https://konkral.com


Mvh,
Tobias
Konkral AB

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis