Blækpatroner eller toner?

Jeg skal købe en ny printer, vil i anbefale blækprinter eller toner?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Anbefaling af printertype kommer helt an på brugsmønstret og krav til om printeren skal være med scanner og kopi funktion. Hvis du ikke printer noget ret ofte, vil jeg anbefale en laserprinter, som i dag fås for ca. 500 kr. Skal den kunne scanne og kopiere fås den til ca. 1000 kr. Det synes som en stor førstegangs investering, men set over den lange bane er den ikke dyrere en blækprinteren. Beslutter du dig for en blækprinter, så vælg en med selvstændige farvepatroner, så du kan nøjes med at skifte den farve, der er tom.


fase

Mega fede råd! tusind tak.
Har faktisk lige prøvet at søge rundt omkring og kigge på nogle forskellige hjemmeside, for at læse hvad de anbefalder.
Men det er helt sikkert dejligt at høre nogle råd fra nogle som har en erfaring med, så man ikke bare køber noget, som man alligevel ikke har behov for!
Men hvis der skulle være andre som kunne have det samme råd, synes jeg personligt at denne hjemmeside også hjalp mig.
[LINK SLETTET] 

Men igen mega fedt du ville hjælpe! Jeg takker og bukker og skal da helt klart have kigget printermarket igennem nu!

Reklameindlæg! Stop med at misbruge vores side på den usmagelige måde - at spilde folks tid ved at stille et spørgsmål, for så at reklamere.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis