Hvilken dørproducent skal jeg vælge

Hej LDS,

Jeg har før fået rigtig god hjælp, så jeg håber i kan hjælpe mig på rette vej, med valg af dørproducent.

Jeg skal have skiftet 2x yderdøre i mit annex og en dobbelt terrassedør i hovedhuset. Jeg har i min research, fundet frem til følgende producenter som får god omtale, men når jeg forsøger at sammenligne de produkter de leverer, så virker der ikke til at være den store forskel:

  • Outrup
  • Outline
  • KPK
  • Idealcombi
  • Rationel (der er mine nuværende vinduer fra)

De har alle ca. de samme certificeringer og har også ca. de samme fordele, enten som standard eller ved tilvalg.

Hvad er jeres erfaringer? Bør jeg bare få så tæt som muligt på identiske tilbud og så vælge den billigste, eller er der nogen producenter som jeg bør kigge nærmere på, eller holde mig fra?

Nuværende tilbud er fra producenterne går fra ca. 21K til 27K.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg skal selv have skiftet en facadedør,og har surfet en del på nettet,og er kommet frem til,at Net 2 Kompagniet var det bedste jeg kunne finde,også fordi de leverer dørene komplet med greb m.m.Desværre er der en leveringstid på ca.5 uger.


bh
Natur skrev den 13-05-2019 08:59:09

Jeg ville vælge KPK eller Outline

 Okay, er der nogen specifik grund til at du ville vælge dem over de andre producenter?

Kun på grund af, at jeg har været rigtig tilfreds med deres produkt..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg har også valgt outline. 

Der findes masser af lignende tråde i forummet. Prøv at læse nogle af dem.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis