Gasgrill - Hvilken

Vi skal have en gasgrill på matriklen. 

Men gud hvor er det en jungle at kigge efter. Der er jo oceaner af forskellige grills, til forskellige priser. 

Men er de dyre os det bedre? 


Grillen skal stå udenfor under halvtag, hele året rundt. 

Den skal ikke ruste efter kort tid, ja generelt ikke være en model der ruster væk. Det er ikke kønt at se på. 

Grill arealet skal være ok stort, så man kan have gæster på besøg uden problemer med pladsen på grillen. 


Har kig på en Bril King Baron 490. Den koster 6999 kr, hvilket gør lidt ondt i mit jydehjerte. 


Hvordan søren gør i, når I køber grill? 


Mvh. Christian M
 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Vi har en Weber gasgrill som nok er 5-6 år gammel. Den står ude hele året og jeg har kun et grill-cover over den, når den ikke bruges. Der er endnu intet rust i den. Den ville uden tvivl se ud som næsten ny, hvis den fik en klud med lidt sæbe. Men jeg gør ikke rigtig noget specielt for at passe godt på den!   

Min mor og mine svigerforældre købte efterfølgende hver især samme Weber gasgrill og de er også stadig glade for deres. 

Jeg har tidligere haft en stor gasgrill fra Bilka. Den så vildt fancy ud, men endte i jerncontaineren efter få år. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Rantzau skrev den 10-05-2019 15:36:09

Weber er robust og kvalitet koster - basta!   


 Har bare læst mig frem til, at Weber efterhånden har slække noget på kvaliteten? 


Mvh. Christian M
 

Det er ikke min erfaring. Du kan også få en brugt Weber i god stand på DBA for en slik. 

Reservedele fås også til ældre Weber modeller til forskel fra "de gode tilbud", hvor modellen er forsvundet fra markedet i næste sæson.



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Weber !!! Har selv haft kuglegrillen. Den havde jeg i 15 år og skiftede kun fordi jeg ville have gas. Har nu haft en Q300 i 6 år. Den er stadig pæn og 100 % funktionel. 


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce

For øvrigt er rigtig grill naturligvis med kul på en Weber, hvor man står sammen med gutterne og drikker dåsebajere, mens der bliver fortalt uartige historier om storbarmede blondiner efter en heftig dag på skydebanen.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er også en Weber Q300 jeg har   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis