ny ovn

anne nielsen
anne nielsen
anne nielsen anne nielsen

Min ovn er gået kaput, den vil ikke længere. Men det er også okay for den var alligevel blevet ret gammel og til sidst tog det meget lang tid at bage en kage. En kage som der normalt kun tager 20 minutter at bage tog lige pludselig 40 minutter. Og nu er den simpelthen afgået ved døden. Så mit spørgsmål er, hvor kan jeg få en rigtig god ovn der bare virker? Når nu jeg skal ud og investere i en ovn, er det så en god ide at vælge en ovn der kan rense sig selv? Jeg bruger min ovn meget, så det er ret vigtigt for mig den er i orden. Jeg leder efter en ovn der kan sidde samme sted som min tidligere ovn sad, midt imellem to skabe, vil tro det er en indbygningsovn jeg leder efter, kan aldrig huske hvad det er det hedder. Jeg har kigget lidt rundt omkring og er faldet over [LINK SLETTET] side og har fundet en Simens ovn, men er det en god ovn? Er der nogen af jer der har sådan en eller er der andre i kan anbefale? Jeg har før fået hårde hvidevare gennem køkken24 og ved at de er rigtige gode.  

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Jeg kan anbefale den viste ovn. Den er med pyrolytisk rens, det er lækkert. Det er ikke sidste nye model, men den kan det, den skal (jeg har sådan en).

Ny ovn

fase
je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Her kan du få en outlet som nok er en returvare, men med 14 dages ombytningsret, og 2 års garanti, til kr 3844, med fri levering, jeg har handlet andre ting hos firmaet og været meget tilfreds.

https://www.computersalg.dk/i/51756...bs1-medium

Hellere eje, end at leje.
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Gas bage ovn
    Camping
  2. Siemens Indbygningsovn
    Hårde hvidevarer
  3. Siemens ovn, fejlstrøm????
    Hårde hvidevarer
  4. Siemens ovn, lyset virker ikke
    Hårde hvidevarer