vandhane der løber

Et Oras håndvaskebatteri (elektronisk) som ikke lukker for vandet, magnetventil forsøgt skiftet uden resultat.

Hvad kan der mon gøres?

PFT Ivan

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis batterier og magnetventil er ok, kan det være sensor der spøger. Ville så mene, den skulle falde tilbage i lukket tilstand, men ta' et kig på vidioen..  

https://vimeo.com/153081976


 

Jeg siger tak for interessen, sensor er også skiftet; jeg er et stort spørgsmålstegn


Har du tjekket om batteriet/omformer virker? 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg har været ude for at sensoren har været så beskidt at den registrerer det som en hånd. Men du har jo udskiftet sensoren osse. Det lige før du kunne have købt et nyt armatur.

Det har virket som det skal, ik?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja det har virket i flere år. For at det ikke skal være løgn så har jeg faktisk købt et andet brugt armatur.  Det løber også 😠

Det lyder som om du har kalk-sten i dine magnet ventiler.

Hvis du kan komme til at skille magnet ventilen ad, og ligge den i blød i eddike "over night" så skulle det fikse en andel af problemet.


 

jeg vil gerne prøve, men en helt ny ventil er vel ikke tilkalket

jeg forstår ikke at den ikke automatisk er lukket indtil den får signal fra sensoren


En ny ventil kan tilgengæld stoppe til med skidt, så den ikke kan lukke. Så prøv at rense den. Normalt mener jeg, i hvert fald hansgrohe elektroniske, at de har en for-filter imellem ballufix og tilslutningsslangerne, da magnetventilerne er sarte over for skidt.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis