Krydslaser

Hej LDS’ere

Jeg går og overvejer en at købe en krydslaser, men er blevet lidt i tvivl om hvilken model...

Jeg har kig på DeWalt DCE089D1G - som ligger i den “gode” ende af skalaen, grøn laser, fin præcision mv.

Men! En af grundene til jeg egenligt er startet på at se på DeWalt, var at jeg har bore/skruemaskiner i DeWalt, så det ville give lidt mening rent batterimæssigt... men... krydslaseren bruger 10.8v batteri og skruemaskiner mv. Benytter 18v.

Så nu er overvejelsen om det i det hele taget er det værd, eller om der er et andet godt alternativ på markedet?

Kom gerne med jeres bud :-)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har en fra Bosch - er godt tilfreds med - den bruger bare AA batterier

jeg har et mindre sæt af diverse kryds og selvnivelerende lasere fra B&D

ikke de lækreste men de var på tilbud for små 10 år siden og har tjent mig godt. de er nogle af mine vigtigste redskaber da det er ekstremt dejligt lige at slå en 360 grader vandret steg på væggen i en præsis højde (husk stativ), eller lave 90 grader kryds på enten vægge eller gulv til fliselægning

alt i alt vil jeg sige det er vigtigere at have nogle forskellige stykker som laver laser streger på forskellig måder frem for en enkelt kvalitets laser som måske kun kan lave et kryds på en væg.

jeg har små håndholdte selvnivelerende som kan lave streger på væg eller gulv samtidig med de enheder som kan monteres på stativ.

Jeg har en Stroxx fra CarlRas som jeg er rigtig glad for.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis