Bordplade producenter

Hej

kan I anbefale nogle firmaer, som kun producerer bordplader?

Har læst, at priser i køkkenbutikker er for høje.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Bordpladebutik.dk har jeg brugt i forbindelse med en kompaktlaminatbordplade og en top-plade til indbygningscisterne. Det var hurtig levering (jeg pressede på da juledagene stod for døren), emballagen var 200% ansvarlig udført og produktet var til UG. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvad er det for materieler du tænker på?

  • Corian (look alike)
  • Granit
  • Massivt træ, hvilken sort, hvilken behandling
  • Laminat
  • Andet

Afhængig af hvad du kigger efter er der forskellige muligheder.... Så mere info vil give bedre svar :-)


MVH Njord

Tak for svarene. 

Jeg tænker på holdbarhed og prisen   

Altså: keramik, Dekton, eller måske noget andet?

Så er der jo også et andet kildent spørgsmål.... nemlig om du kan og vil tage ansvaret for opmålingen og specifikationen af bordpladedimensionen. Vinkler kan være ret tricky.... Det er bla dette du betaler for ved køkkenfirmaerne, altså selve opmålingen og erstatningen hvis der er fejl... Samtidigt er der jo også spørgsmål som leverencerne... de leveres oftest på en palle ved kantstenen.. og hvem skal montere med det ansvar, og omkostning, der følger med....


MVH Njord

Personligt har jeg nu en poleret granit, og tidligere en matpoleret granit. Den matpolerede granit er ret lækker.... Og skal det være mere moderne, så tror jeg det vil være Corian (look a like).....



MVH Njord

Jeg vil gerne høre fra folk, som har købt køkken-bordplader.

Hvor har I købt det henne? 

De firmaer, jeg finder på Trustpilot, har altså deres problemer...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis