Dyr

Hej
Hvad med at lave et emne og dyr.
Mange vil nok kunne veksle meninger om hunde katte heste m.m.
og dets problemer
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lav-selv-en-hest.dk ?!?

Tror måske det falder lidt uden for denne hjemme-sides område..
men mht katte kan jeg varmt anbefale www.dekatten.dk :-D

Mvh
/Niels
Nej med din beskæftigelse og interesser og midt i byen, kan man forestå din kommentar.
Jeg tror hesteviskeren (venligt) bare ville foreslå noget som måske mange mennesker vil debatere. Så måske ikke over hækken men over hegnet.
Jeg vil også mene at siden kan tåle det.
Her er jo kun en halv snes citater hver dag, det er jo nix.
:lol: :lol:
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hva fa'en har min uddannelse med det hele at gøre.. ?!? Det var dog en mærkelig kommentar.. Kan ingeniører ikke lide dyr??

Mht dyr har jeg to katte (København kan også være villakvarterer og andet godt).. Derfor min anbefaling af dekatten.dk
Uden at deltage i debatten, så er dekatten.dk en dejlig side for os katteelskere, og jeg har meget lyst til en om dyr i LDS, men som jeg tidligere har nævnt med motorcykler, hobby mv. skal der være noget liv i den, ellers hører den ikke hjemme på siden (husk nu der er få undtagelser, som er mine favoritter, og det er min fordel ved at have siden - ha, ha).
Og så kunne jeg alligevel ikke lade være med at deltage i debatten - sorry - I kender mig efterhånden.

- Tastaturet er lige blevet frigivet at min store spinnende hankat, der syntes han nok var mere interessant ind LDS, som jeg havde ofret for megen tid på efter hans mening, så han lagde sig da bare oven på det og begyndte og spinne for at blive kælet.

Som jeg tidligere skrev i Hækken:
En hund tror vi er gud fordi vi giver den mad, går tur, kæler osv.

Katten siger, han giver mig mad, lukker mig ind og ud hvert 5. min. og kæler med mig når jeg har lyst, - jeg er gud.

Mvh. JørgenE
Jeg skal lige tilføje, at det nederste billede var fra den dag vi så ham på Inger's Kattehjem i Glostrup, og han kedede sig, det andet er 1. dagen hvor han kom hjem til os for et år siden, og står det til mig, bliver vi uadskillelige fremover, men man ved jo aldrig med en kat, men lige her tror jeg nok jeg gør, for vi holder meget af hinanden, og giver os tid til at nusse med hinanden.

Stakkels jer katte-hadere at læse alt dette bavl, men sådan er vi altså nogen der har det, og vi har et rigt liv med katte, forstår meget af deres sprog eller hvad en haleviften betyder - man lærer hinanden at kende, og det giver samhørighed og at vi er en del af en familie, som er nært tilknyttet hinanden.

Det sidste billede, er fortsat 1. dag, og han ligger hos Allans kæreste Maria og nyder det - meget tillidsfuld.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis