Køb af Svejseinverter

Jeg er ved at købe en svejseinverter og har set på en JUBA 200 fra Svejseværk.dk, pris 999 kr.

Den er ganske vist kinesisk, men kineserne kan også godt lave gode ting.

Jeg har også set på en Polsk inverter hos Ebay som hedder Kraft & Dele 300 til pris ca 1200 kr.

Er der nogen af jer der kender de maskiner/inverter og ved noget om dem. Egentlig vil jeg helst have den Polske som er en professionel inverter men det kan jo blive lidt vanskeligt med at returnere den hvis den ikke svare til forventningerne eller er defekt. Den fra Svejseværk.dk er en Dansk forhandler som er helt OK at handle med og meget gerne tager varen retur hvis man er utilfreds og så er fragten oven i købet graris.

Volmer.


VH
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kender dem ikke men har for nyligt købt sådan en her, hos Harald Nyborg.

https://www.harald-nyborg.dk/p2607/scheppach-svejseinverter-160a

Jeg købte den til 995kr, de er jævnligt på tilbud..

Jeg er meget positiv overrasket, den svejser rigtig godt, og 160 ampere er rigeligt til de max 3,25mm elektroder jeg bruger. (har også et ESAB "æg" på 200 ampere, har aldrig været over 150 ampere.)

Vær opmærksom på at nogle af dem bruger over 20 ampere på 230 volt..

Den jeg købte bruger max 16 mener jeg det er, har ikke haft problemer.


Vi prøver igen, i morgen --

Tak for svaret, den er også med i mine overvejelser, jeg har set den svejse på youtube, og det gør den fint og den starter også le. En ting jeg er faldet for på de andre er, at man på et display kan se hvad amp men indstiller den til. Hvis den hele tiden kun kostede 1000 kr hos Harald ville jeg nok købe den, men måske kommer den igen på tilbud.

Hilsen Volmer.


VH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis