Transport fra Kolding til Kbh - Envejstrailer?

Det er ikke det perfekte forum, men man ved jo aldrig.

Vil gerne have transporteret en mellemstor plante (150cm høj, 80cm bred) fra Kolding til Kbh. Er i sommerhus i Kolding og det optimale ville være hvis man kunne leje en trailer envejs. Men efter lang søgning på google kan jeg ikke finde noget.

Nogen der har nogen ideer?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kan planten tåle at ligge ned?

Er der ikke nogle af disse "lån en gratis trailer"-firmaer, der ikke kræver at den bliver afleveret samme sted. Altså en af de landsdækkende. Synes jeg så det på et tidspunkt.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hejsa

Jeg har brugt en hjemmeside, hvor man udbyder en fragtopgave..

Jeg kan ikke huske, hvad ene hed, men jeg endte med at få fragtet en ladcykel fra nord- til sydsjælland for 400,-..

Jeg fandt lige fragtopgaver.dk jeg kender ikke siden, men det lød som sådan en, jeg havde brugt.. prøv at Google det.. Du kunne være heldig, at én skulle din vej🙂


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

@kermit: har tjekket alt hvad jeg kunne tænke på. Det meste er freetrailer efterhånden og under alle omstændigheder skal man altid aflevere samme sted som man lejer.

@lyhne: ikke en dum ide. Problemet er at jeg skal finde en løsning her i Påsken. Men jeg giver det lige et prøv.

Tak!

Annonce

Giv det et skud.. 

Min cykel blev hentet indenfor 1 time..

(Det var ikke i en helligdagsperiode)



 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Det skal vel være i en lukket trailer, planten holder vel næppe af 80 km/t fartvind..


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis