Camo skruer til Terrasse

thedjh
thedjh
Postnr: Hasl
thedjh thedjh

Hej Folkens. 

Er ved og ligge ny terrasse og har købt Camo skruer og håndtag til fastgørelse, så der ikke er nogen synlige skruer. 

https://www.camofasteners.dk

Nogen der har erfaringer med Camo og hvad gør man på det brædt det ligger op mod en væg hvor man ikke kan komme til fra den ene side på håndtaget ? 

Håber på lidt input. 

Mvh Philip 

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Den inderste skrue i første bræt, er du nødt til at skrue ned på normalvis, men skruerne har jo et lille hoved, så du kan bare køre den lidt ned i træet, så bliver det nærmest usynligt..

Hellere eje, end at leje.
Jipa
Jipa
Postnr: 3650
Jipa Jipa

Hej Philip

Jeg sidder lige nu og planlægger en Træterrasse i hårdttræ på 23 m2.

Jeg er kommet vildt meget i tvivl om jeg skal gå den traditionelle vej med skruer,lim & propper eller som dig CAMO?

Så hvordan er det gået med skjult montering?

Mvh Jimmi
thedjh
thedjh
Postnr: Hasl
thedjh thedjh

Hej Jimmi

Det er gået super godt med Camo, blev et super resultat og meget nemt og bruge,men husk mange omdrejninger på skruemaskine, brugte selv en slagskruetrækker . Måtte dog proppe de yderste brædder mod væggen da man ikke kan få Camo håndtaget på der. 

Jipa
Jipa
Postnr: 3650
Jipa Jipa

Hej Philip

Tak for dit svar og godt at høre at resultatet blev flot.

Mht til det første bræt ja så er det også det jeg kommer frem til, må jeg spørge hvor mange m2 terrasse du har lagt og ca omkostning i Camo udstyr?

Mvh Jimmi
kovas
kovas
Postnr: 9670
kovas kovas

Da jeg lavede terrasse lagde jeg brætterne vinkelret på huset. Men en anelse fald på, tørre den meget hurtigere. Og så har man ikke det problem med camo. (jeg kendte dog ikke til systemet da jeg lavede min)

Mange hilsner Kovas,

Nu med pillefyr og 4900wp på taget.
1, år produceret  4782kwh.
Vil du være med? Log ind for at svare.