Elektricitet på stenterasse?

Hej

Jeg har overtaget et hus hvor den tidligere ejer har trukket et elkabel ud til et drivhus, som nu bliver fjernet og i stedet bliver til en stor stenterasse.

Ville I beholde elkablet eller fjerne det?

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skulle bruge el til derude, men det kan være at I kan overbevise mig om at det er helt uundværeligt.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville lade kablet ende i en stolpe hvor der bliver sat et par stikkontakter. Den kan nok placeres lidt diskret.

Så kan der tilsluttes en terrassevarmer eller en hyggelyskæde. Eller ekstra julebelysning. Endelig er der jo også elektrisk hækkeklipper eller lignende. Også kan mobilen lades mens man ligger og flyder på terrassen en sommerdag.

Det er sådan noget man godt kunne tænke sig men ikke får lavet fordi det er for besværligt, altså strøm til terassen


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Helt enig etabler et par stikkontakter ved terrassen de kan bruges til hækklippere kanttrimmere belysning opladere, musik evt. Elektrisk grill, mulighederne er mange..... 

... eller til en ordenlig stor ghettoblaster, hvor hele nabolaget bliver gjort opmærksom på når du er i haven    


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis