Epoxymaling og gulvvarme

Hej

Jeg skal til at epoxymale mit betongulv i garagen. Jeg har skruet ned på min. gulvvarme temperatur som er 6 grader, er det nok og betegnet som slukket? Grunden til man gør det, er det for ikke at påvirke/fremskynde hærdning? Planlægger at male i morgen.

Mvh. Karsten

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan læse på spanden hvilken temperatur du kan påføre epoxyen i. Jeg ved ikke om epoxy krævre koldt gulv, men hvis det gør, kunne man forestille sig dele af epoxyen kan fordampe inden det hærder. Men læs på bøtten.

Du kan altid slukke for cirkulationspumpen.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

mener nogle mærker anbefaler man slukker 14 dage før


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Det er denne. Der står ikke noget om hvor længe forinden, blot at det skal være slukket. Der er en min. temperatur for gulvet, den tvivler jeg på jeg kommer under selv om jeg har skruet ned. Der er 17 grader derude nu, men det køler nok noget ned i løbet af natten, selv om det er en isoleret garage.

Det er fint, du maler bare løs.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Du skal ikke ned på minimum temperatur. Bare indenfor temperatur området imellem maks og min.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Du skal have en overflade temperatur på min 10g ellers risikere du malingen laver fiskeøjne.


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også