(GodtTip) Alternativ til dropbox (gratis) cloud plads

Hej PC-user,

Jeg ominstallerede min maskine forleden og skulle installere dropbox så jeg kunne få mine filer ned igen. Men fik en besked at jeg havde for mange enheder? Fandt så ud af at de begrænser til 3 enheder hvis man benytter den gratis udgave. Kiggede lidt rundt på nettet for at finde alternativ sted at have mine filer som jeg kunne tilgå fra mine enheder.

Til jer som søger et andet sted kan jeg anbefale: https://pcloud.com

Andre der kender bedre alternativer?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kan du definere "bedre"? hvilke egenskaber har pccloud som du anbefaler?

At du geninstallerer din enhed betyder ikke at du gør brug af ny enhed. Mon ikke der er en vejledning i hvad du skal gøre i tilfælde af geninstallation.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

har brugt dropbox i nogle år dengang var der ikke begrænsning på hvor mange enheder du måtte koble op på den gratis udgave de har. Havde måske 12-10 enheder på samme konto så det var lettere at dele filer på tværs af enhederne. Men nu hvor jeg ominstallere en bærbar for at starte på en frisk...installere dropbox så fik jeg en besked at jeg skulle unlinke nogle device for at få denne bærbar på på.

Så du må kun have 3 enheder på - eks : 1 tablet, 1 telefon, og en pc.

Så hvis du har mere end 3 enheder så hvis du installere på ny vil den enhed ikke kunne komme på igen.

pCloud tilbyder også fungere på samme måde som dropbox du får ca. 8 gb sky plads til frit forbrug. De har en mobil app og pc app.

De tilbyder også kryptering af dine data imod betaling. Der er 14dage gratis prøve på det.

Jeg bruger Icloud og betaler 7 kr om måneden for 50GB. (gratis op til 5gb).

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg bruger tresorit.com. Jeg kan ikke lige remse nogle priser op, men er ekstrem tilfreds og Google har ikke noget med det at gøre! Kik på deres side.


Vh.

Peter

Jeg har købt 2TB ved pcloud i stedet for en NAS. Det virker rigtig fint, på alle enheder og tager ikke (synderlig) plads op på de enkelte enheder i modsætning til andre.

Så vidt jeg husker ligger serverne i Sweitz.


Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis