Havetraktor bagtøj låser

Godmorgen - har nogle problemer med min havetraktor som jeg håber i kan hjælpe med.

Det drejer sig om en Massey Ferguson MF 38-15 SH - Produceret af MTD.

1: Bagtøjet har ligesom låst sig, uanset om man trækker i splitten bag på eller ej, når man så sætter den i fremdrift, lyder det som om den børster tænder. Motor og klipper går fint - den vil bare hverken køre frem eller tilbage.

2: Nogle gange går den bare ud, og vil absolut ingenting - der sker intet når man drejer nøglen - ingen klikkelyd eller noget som helt - andre gange springer den bare lige igang - mistænker lidt en løs forbindelse, eller noget som går til stel? Batteriet er fuld opladt.


Håber i kan hjælpe :)


Massey Ferguson MF 38-15 SH
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Startproblemer er givet din stelforbindelse til starter eller ved nøglen. Bagtøj er der nok gået en notgang.


 

Grunden til at den nogle gange ikke vil starte, kan være at der er komme skidt ind i en af sikkerhedskontekterne. Jeg har selv en havetraktor som for nogen tid siden også var total død når jeg drejede startnøglen, det viste sig at det var den kontakt som er i forbindelse med den stang man sætter kniven i gang med, der var kommet skidt ind i den. Jeg afmonterede kontakten og kortsluttede de 2 ledninger så sker det ikke mere. Kniven går stadig i stå hvis jeg forlader sædet så sikkerheden er stadig i orden,

Med venlig hilsen

Volmer. 


VH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis