Hvordan laver man en ølbong

Igennem min  ungdom har jeg ved flere lejlighedder været til diverse parties, fester, festival  og havearrangement på en  varm sommerdag, hvor der har været masser af kolde øl i køleskabet, og hvor det pludselig har slået os: "Hvor kunne det være fedt med en stor fed ølbong!!!.

Står du midt på en festivalplads kan det selvfølgelig være noget svært sådan lige at finde de rigtige ting du skal bruge til at lave din helt egen ølbong. I dette tilfælde er du helt sikkert better off ved at købe en, men har du adgang til en fyldt garage og eller et  bygge-marked, så kan det selvfølgelig lade sig gøre. En hjemmelavet ølbong kan altså være lige så god, som en beerbong du køber. Så hvis du har mod på det, så er det da bare om at prøve at lave din helt egen ølbonmg selv.

Men først skal du have en plan egon olsen: Du skal bruge følgende:
  • En slange i rette længde og tykkelse
  • En meget stor tragt
  • En kuglehane (eller anden åben-luk mekanisme)
  • 3 stk spændebånd

Når du har disse ting, så skal du til at samle dem. Det er lidt nemmere at vise jer envideo af hvordan det kan gøres, frem for at skrive en lang og tiltider indviklet instruktion. Se videoen hvordan laver jeg en ølbong her

Hvis du ikke er meget for at kaste dig over gør-det-selv-projektet med at lave din egen ølbong, kan du jo også købe den på nettet. Du skal bare være ude i god tid, så posten når at levere den, inden festivalerne starter! Er du hoppet på den nemme vogn, så er der faktisk mange muligheder for at købe fede ølbonger. Hvorfor ikke vælge en med to drikkehoveder, så du kan dele dine øl med kammeraterne? Eller du kan vælge en i fede farver, der sætter prikken over i'et på selskabslegen? 



Ejer af www.festbutikken.dk
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Spritny profil, efterfulgt af indlæg med ren reklame kun 20min senere - sørgeligt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis