Kvalitets myggenet

Jeg vil gerne have en god, praktisk og pæn myggenet løsning til hele huset. Prisen er ikke afgørende.

Kan I anbefale et mærke, firma eller andet som jeg bør kigge på?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har ledt rigtigt meget efter insektnet, bor på en gård, men synes at de systemer der forhandles i Danmark er meget klodsede og ikke særligt pæne. Vi besøgte nogle venner i Tyskland sidste sommer og så deres insektnet fra Reflexa, og det var virkelig elegant, meget tynde profiler og meget lav liste i bunden. Problemet er bare at Reflexa ikke forhandles i Danmark, man skal bestille det hos en forhandler i Tyskland som er villig til at sende til DK.

https://www.reflexa.de/en/product/flylock-insektenschutz-plissee/

Vi har brugt fluenet.dk og det er hurtig opmåling og levering. Kvalitet og prisen følges ad 


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg har installeret nets fra www.screeneze.com deres webside er ogsaa paa dansk 

Det er et super godt system.


Karsten

Dit indlæg fik mig til at søge lidt igen på Reflexa og det viser sig at kvalitetsmarkiser.dk forhandler deres insektnet men det står bare ikke på deres hjemmesiden.

Jeg har nu købt Reflexa insektnet til to dører og et vindue, købt hos kvalitetsbarkiser.dk og er rigtig godt tilfreds. Hvis jeg skulle gøre noget anderledes ville jeg havde bedt om ikke at få dem leveret med forborede huller til montageskruerne, stort set ingen af dem passede med hvor jeg kunne/ville montere. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis