irreterende opkald på moblen

karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Er der andre her i lav det selv forumet som bliver tit bliver ringet op af 69896049 , jeg har tjekket nummeret på de gule sider og det er et ukendt nr , men 3081 andre end mig har søgt på dette nr i denne uge og 84424 i alt. er det en udenlands robot og hvad er formålet ?.......

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns
Har ikke oplevet det med det nummer, men jeg plejer at blokere nummeret på telefonen, så slipper man for yderlige opkald fra det nummer.
Hellere eje, end at leje.
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

God ide , hvis man kan.......

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
bobenontot
bobenontot
Postnr: 4100
bobenontot bobenontot

Hvis du har en IPhone går du ind i telefonopkald, finder listen over de sidste tlf nr., finder nummeret i listen, trykker på “i” ud for nummeret, ruller ned i bunden, trykker på bloker.

Træd ikke på mine ledninger :o)
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Der er en hel del, der ikke respekterer Robinsonlisten. Men det tynder ud i dem efetrhånden.

Vil du være med? Log ind for at svare.