Info. vedr. sommertid...

Russiske hackere har nemlig lagt en time til sommertiden, så nu skal man stille uret tilbage igen. Et hackerangreb i nat har nemlig fået alle danske digitale ure til at gå en time forkert. De er derfor nu en time foran den rigtige sommertid.   

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Super   


Vi prøver igen, i morgen --
Man skal i øvrigt huske at stille sin vægt på sommertid også, så den skal lige skrues et kilo tilbage...................

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
God stil. Jeg stiller straks vækkeur tilbage. Så kan jeg sove en time længere i morgen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ja, og så er det den første dag i april. I morgen vil urene passe igen :-). Hvem har for øvrigt hacket min konto, jeg kan ikke rette de stavefejl, jeg opdager når jeg har trykket på send?

fase
Annonce
Godt at det kun var én time! Har lige set på google, at der er hele fem tidszoner i Rusland! :-)

Træd ikke på mine ledninger :o)
Fabrin: Det samme hos mig. Skrivefeltet på i-pad er heller ikke mere end 2 linjer højt, så der må være noget.

Søren O
Så er det måske ikke kun min computer. Jeg skriver lige en besked til administrator.

fase
I Rusland har man 11 tidszoner , men man er holdt op med at skifte fra vinter til sommertid for nogle år siden , nu bliver man på sommertid hele året rundt , og det er ikke en 1 aprilsnar.

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Lige et spørgsmål til panelet: I EU skal der vist være afstemning om sommertid skal afskaffes. Selv er jeg ikke tilhænger af sommertid. Hvad siger I ?
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis