Knirkende parket gulv - foreslået forbedring, acceptabel?

micko
micko
Postnr: 2400
micko micko

du siger at gulvmand anbefalede træ fra Monte/Serbien. det er til at forstå da man går det til ca halv pris og kvali er den sammen. det der ikke er det samme er selve arbejds måden vi arbejder på heroppe og dernede. hvis det er gulvmænd med afstamning dernede fra så følger de ingen regler og springer over hvor de kan. du skal regne med at et gulv der knirker dernede er der ikke noget galt med. 

stammer selv dernede fra og kender de fleste gulvmænd herhjemme som kommer dernede fra. har selv lige fået slebet gulv og det var ingen dernede fra der gjorde det da jeg ved hvordan de arbejder og sker der fejl er det bare ærgerligt. og i sidste ende for du skylden for fejlen. 

JJF
JJF
Postnr:
JJF JJF

@Orla Tak for input. Jeg har et kald med byggesagkyndige senere i dag, som jeg også har refereret til tråden her. Jeg håber, det kan hjælpe mig med at blive klogere. Det jeg fiskede efter var dig, er, hvorvidt jeg har et krav (pga. ikke overholdte byggemæssige retningslinier) eller om jeg har fået hvad jeg har betalt for - dårlige håndværkere.

@micko Du har nok mere viden end jeg har, og jeg vil nødig feje alle over samme karm. De har lavet gulve i Danmark i mange år, så de burde kende til reglerne og forventningerne. Prisen var i den lavere ende af de tilbud jeg indhentede - men jeg har nok lært på den hårde måde, at man får hvad man betaler for (og i dette tilfælde lyder det til at jeg har fået mindre end hvad jeg betalte for)

Vil du være med? Log ind for at svare.