Stålreol

Hej

Sidste år købte jeg en billig stålreol fra jemogfix/harald nyborg til garagen, men det vakler helt vildt - i alle retninger.

Jeg har kigget på nogle på Silvans hjemmeside, men de har dem ikke fremme i butikken så jeg kan ikke se dem før jeg køber dem.

Nogen der har gode erfaringer med stålreoler der ikke vakler, gerne under 300 kr.?


 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Harald Nyborg har nogle, de stod fremme i butikken sidst jeg var der for ca. 1 mdr. siden.

Du kunne eventuelt fastgøre din reol til din væg. Så er dine penge ikke helt spildt.


Søren O

Der plejer gerne at følge afstivning med i form af vinkler til mellem stolper og hylder. Også til de billigere reoler. Har du monteret dem? De vil gøre at reolen kan stå uden at vakle.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

At skrue den fast til væggen er naturligvis ultimativt det bedste. Men skal den stå frit kan du skrue en skrå liste bagpå diagonalt fra hjørne til hjørne. Og på samme måde ved ender. 

En tynd krydsfinerplade bagpå og ved ender er lige så stabiliserende.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Normalt følger der et kryds med som skrues fast bag på reolen. Hvis det mangler, er reolen godt nok billigt lavet.


Jeg købte nogle for ca. 100 kr. også i Harald for et par år siden. De er ikke så stabile, men jeg har skruet dem fast til væggen :-) men for ca. 3 måneder siden købte jeg 3 mere ca. samme pris. De er blevet forstærket, så det har ikke været nødvendigt at skrue dem fast til væggen denne gang :-) Så der er nok andre som har oplevet samme problem som os.  



Dartpil.dk Alt om dart og tilbehør 

Tak for svar!

Jeg tror lige jeg tager et smut forbi Harald Nyborg og ser om de er blevet mere stabile, ellers må jeg igang med at fastsætte den til væggen


 

Jeg har en del META clip i forskellige dimensioner. 

Det er det billigste jeg kan tolerere. Meta Clip startfag: H2000 x L1056 x D300 mm: 660 kr + moms hos Hans Høj.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis