Vandskade

Hej på LDS.

I slut november sprang et skjult rør i vores udestue. Varmeværk og forsikring var inde over det med det samme og der gik ikke længe før trægulvet var revet op og røret var fikset.

Vi har nu haft en affugter stående i lige knap 4 måneder og vores betongulv er endnu ikke tørt! Firmaet kommer med jævne mellemrum og måler fugt og tager prøver fra gulvet med til analysering.

De siger, at det er overfladen der bliver ved med at være fugtig,  men resten af betonen er tørt. De kan ikke komme med en forklaring på hvorfor.

Vi har lavet tryktest herhjemme, som viste at der ikke var et rør der stod og lækkede. Glarmesteren kommer også onsdag og laver tryktest.

Er der nogle som har været ude i lignende? Har I bud på hvad problemet kan være? Vi er ved at blive vanvittige og jeg er lidt fristet til at bore al beton op og lægge nyt så vi kan få vores hus igen 8-)

Hej på LDS. I slut november sprang et skjult rør i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
christiannielsen skrev den 18-03-2019 21:31:43

Jeg må melde pas, det giver ingen mening for mig. Måske der er andre der kan byde ind.

 Tak for hjælpen alligevel :-) jeg lufter lige kondensteorien overfor fugt-manden imorgen

Er det ikke en trykfejl at det er glarmester der har lavet rørskaden. Det plejer at være vvs også kaldet gas og vandmester hvis det skal ligne lidt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 18-03-2019 21:54:12

Er det ikke en trykfejl at det er glarmester der har lavet rørskaden. Det plejer at være vvs også kaldet gas og vandmester hvis det skal ligne lidt.

 Jo det er selvfølgelig en trykfejl, jeg har to børn under to år, så jeg er lovligt undskyldt 🤯🤷🏻‍♀️

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis