Toilet løber/tager for meget vand ind

Hejsa,

Vi er løbet ind i et problem, med vores ene toilet, som er begyndt at løbe.
Det er et væghængt toilet - Ved ikke om det betyder noget?

Jeg har prøvet at tage det dæksel af hvor trykknapperne sidder på, og hvad jeg umiddelbart kan se, så ligner det, at der tages for meget vand ind, og derefter løber det igennem det hule rør og derefter ned i kummen (undskylder på forhånd for de med garanti forkerte betegnelser)

Det er ikke noget der sker på 5min, men efter ca 30-35min, begynder det er løbe over.

Jeg kan ikke komme til toilettet andre steder end ved at tage dækslet af hvor trykknapperne sidder på, og der er ikke specielt meget plads, så jeg kan ikke rigtig se præcist hvad jeg famler med - Jeg har prøvet at bevæge den del op og ned som indstiller mængden af vand der skylles med, men det har ikke rigtig hjulpet på det.

Er der nogle som har gode råd?

Hejsa, Vi er løbet ind i et problem, med vores... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det er lykkes mig at få mingeleret indmaden ud. Det var voldsomt kalket til, så jeg har afkalket det hele og sat det tilbage og åbnet vandet igen.

Indtil videre er det ikke løbet over og jeg kan høre, at vandet stopper når det når det punkt det er stillet til, så jeg tror, uden at være sikker, at svømmeren måske har været kalket fast, så den ikke kunne bevæge sig korrekt

Tusind tak til alle :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis