klippeboard jonsered

hej alle jeg er løbet ind i et problem jeg har en jonsered fr2116ma2

på billede v kan man se hvordan de remskiver skal monteres men kan ikke se størelsen der er nemlig 2 remskiver på det midterste lejehus en stor og lille hvis jeg monterer den store nederst passer det bedre med remmen på klippeboardet men er bange for den lille sad nederst før og nu har jeg vendt det omvendt og den er presset så hårdt på den skal presses ud igen:(nogen der ved om det er den lille nederst først og hvis det er kan jeg ikke se mulighed for at spænde remmen da den sidder meget løs 

har lige tjekket igen selvom den store sidder nederst er remmen også meget løs så dum som jeg var tog jeg ikke et billede af det inden jeg skilte det af


http://reservedele.parkskovhave.dk/.../6442.html

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den øverste remskive må være den som remmen fra motoren kører på. Nederste remskive må være til den rem som forbinder de 3 knive. I min optik skal de 3 nederste remskiver have samme størrelse, ellers kører knivene ikke lige hurtigt.


Søren O

øv tak for hjælpen søren bliver ikke nem at få af igen de 3 små skiver sidder dejligt nemt på men den store skal man bruge muggert til

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis