Erfaringer med LANDXCAPE robotplæneklipper?

Robotplæneklipperen LANDXCAPE LX790 har jeg set til 3000 kr. Umiddelbart ser den ud til at kunne det en robotplæneklipper skal kunne og med en ok arealdækning.

Er der nogen der har kendskab til mærket og modellen - er det pengene værd?

/Anders

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Endte du med at købe den ? og hvad er din vurdering .. jeg er også på udkig efter en robot klipper, har ca 250 m2 med diverse sandkasser lege huse med mere og plænen er lidt ujævn..

svært at blive klog på .. med mindre man vil betale kassen og købe en vel dokumenteret arbejds hest

Opfølgning. Jeg har nu fået den sat til og den klipper fint. 

Er minus er dog at den ikke kan programmeres. Det vil sige, at hvis man sætter den til at klippe kl 9 mandag vil den klippe på samme tid de andre dage. Dog ikke i weekenden. Den klipper kun 1 gang om dagen og kan ikke programmeres til at skulle klippe 2 gange pr. dag. 

Man kan dog manuelt trykke start, og så vil den klippe, så problemet er ikke stort. 

Håber dog at der på sigt vil komme opdateringer til den der gjorde at man kunne klippe to gange 2 timer pr dag. 

Anders_Aarhus skrev den 23-04-2019 21:43:26

Opfølgning. Jeg har nu fået den sat til og den klipper fint. 

Er minus er dog at den ikke kan programmeres. Det vil sige, at hvis man sætter den til at klippe kl 9 mandag vil den klippe på samme tid de andre dage. Dog ikke i weekenden. Den klipper kun 1 gang om dagen og kan ikke programmeres til at skulle klippe 2 gange pr. dag. 

Man kan dog manuelt trykke start, og så vil den klippe, så problemet er ikke stort. 

Håber dog at der på sigt vil komme opdateringer til den der gjorde at man kunne klippe to gange 2 timer pr dag. 

 Jeg tror ikke du skal forvente opdateringer, der tilføjer nye funktioner. Det er jo netop på programmering og funktioner, den bla. adskiller sig fra producentens andet mærke Worx.

Så vil man have mulighed for programmering/planlægning af klipningen, wifi mv. så er det Worx i stedet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis