Bærende spær?

Lige et hurtigt spørgsmål.


Forventer ikke et bindende svar, men mere om hvad jeres tanker er.


Jeg skal have fjernet en væg ind til mit køkken. Har snakket med en beregner på tømmerhandlen og han mener jeg skal have et stykke jern op for at støtte spærene. Jeg er dog lidt i tvivl, han går meget med livrem og seler, så ville lige høre jeres mening.

Som i kan se er der en vinkel i stuen og han siger at der burde allerede ligge et jern nu, men det kan jeg ikke lige finde, så derfor tror jeg måske spærene er bærende.


Det er de 2 vægge ud i stuen der skal væk og det er den lange han mener er bærende.



Har sat et par billeder ind. Det ser ud til at være lavet på pladsen.


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Stop, stop, stop!

Prof på, du er nødt til at få en sagkyndig ud. Hvad tømmerhandlen siger når i ligger under et nedstyrtet loft er ubrugeligt.


hvad i alverden er alle de der runde isolerings batts?, hvorfor ikke bruge almindelig firkantet som kan lægges tæt, også passer sammen. 

Jeg skal ikke kunne sige om der er en overligger  af en art, men det er nok også svært at se oven på isoleringen, hvis den er der ville den nok være nede under.

Haha tror de har brugt det som ekstra isolering i 70’erne, det er ikke noget vi har lagt op og tror ikke engang de kan købes mere 😃😃


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis