trailer der laver skade

Hej hvis man har en trailer som laver en skade, uden at en bil er tilkoblet. Hvad forsikring dækker så. Aner ikke om det er det rigtige forum jeg har valgt 


 

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvor skulle en trailer kunne lave skade hvis den ikke er tilkoblet? 

Hvis det fx drejer sig om at traileren er trillet ned af en bakke så er det vel vedkommende der har parkeret den og ikke sikret den der har ansvaret og altså hans ansvarsforsikring.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Gad vide hvordan afkommet af den parring, kommer til at se ud  

Jeg vil også tro, at det er din personlige ansvarsforsikring..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er nok lettest at melde det til bilens ansvars forsikring, og skrive det som om den sad på bilen. Der kan dog være noget selvrisiko.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ja det kunne det være noget om . Men hvis nu at man kører den på bilen og man nu laver en skade med bilen næste uge ,så ser det sku ikke så godt ud .   Men hvordan er forsikringen for jeg kan ikke gennemskue Hvordan man er stillet.   For hvis nu jeg kører den igennem min ansvar på hustanden . Og den ikke dækker så kan jeg ikke køre dem på bilen,og omvendt. Så hvad skal jeg gøre. Skal jeg lyve eller hvad


 

Annonce

Forsikringssvindel straffes ret hårdt, så jeg ville beskrive hændelsen som den virkeligt er sket. Er der så ikke nogen dækning for skaden, ja så må du selv betale. Ved at svindle sig til en uberettiget dækning er det ikke forsikringsselskabet du snyder, men derimod alle andre, der er forsikret samme sted, for der er kun et sted selskabet kan hente sine indtægter.

Lad være med at lyve.. lige pludselig sidder du i l..rt til halsen..
Og hvordan ville du have det ved at vide, at din nabo havde svindlet forsikringen, og du så skulle betale mere for puljen næste år..??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Vil en fritids ulykkesforsikring ik dække her? 


Mvh. Christian M
 

En fritidsulykkesforsikring dækker kun personskade på en selv. Så traileren skal altså have lavet en skade på blackbird for at træde i kraft. Dækker ikke tingskade.



Kurt B. Andersen
Christian M skrev den 14-03-2019 23:27:55

Vil en fritids ulykkesforsikring ik dække her? 

 En fritidsulykke er til at dække skader på din egen person i din fritid.

Så skulle være kommet i klemme mellem traileren og porten...  


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis