trailer der laver skade

blackbird
blackbird
Postnr:
blackbird blackbird

Hej hvis man har en trailer som laver en skade, uden at en bil er tilkoblet. Hvad forsikring dækker så. Aner ikke om det er det rigtige forum jeg har valgt 

Kermit_369
Kermit_369
Postnr: 7860
Kermit_369 Kermit_369

Hvor skulle en trailer kunne lave skade hvis den ikke er tilkoblet? 

Hvis det fx drejer sig om at traileren er trillet ned af en bakke så er det vel vedkommende der har parkeret den og ikke sikret den der har ansvaret og altså hans ansvarsforsikring.

Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

blackbird
blackbird
Postnr:
blackbird blackbird

Da jeg satte min traileren som min svigermor  skulle låne  , havde ikke lige tænkt på at indkørslen hældte ned mod garagen.  Så mens jeg drak kaffe så sprang min svigermors port på min trailer. 

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

Gad vide hvordan afkommet af den parring, kommer til at se ud  

Jeg vil også tro, at det er din personlige ansvarsforsikring..

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Det er nok lettest at melde det til bilens ansvars forsikring, og skrive det som om den sad på bilen. Der kan dog være noget selvrisiko.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
blackbird
blackbird
Postnr:
blackbird blackbird

Ja det kunne det være noget om . Men hvis nu at man kører den på bilen og man nu laver en skade med bilen næste uge ,så ser det sku ikke så godt ud .   Men hvordan er forsikringen for jeg kan ikke gennemskue Hvordan man er stillet.   For hvis nu jeg kører den igennem min ansvar på hustanden . Og den ikke dækker så kan jeg ikke køre dem på bilen,og omvendt. Så hvad skal jeg gøre. Skal jeg lyve eller hvad

efry
efry
Postnr: 2730
efry efry

Forsikringssvindel straffes ret hårdt, så jeg ville beskrive hændelsen som den virkeligt er sket. Er der så ikke nogen dækning for skaden, ja så må du selv betale. Ved at svindle sig til en uberettiget dækning er det ikke forsikringsselskabet du snyder, men derimod alle andre, der er forsikret samme sted, for der er kun et sted selskabet kan hente sine indtægter.

Natur
Natur
Natur Natur

Lad være med at lyve.. lige pludselig sidder du i l..rt til halsen..
Og hvordan ville du have det ved at vide, at din nabo havde svindlet forsikringen, og du så skulle betale mere for puljen næste år..??

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
kurta
kurta
Postnr: 4800
kurta kurta

En fritidsulykkesforsikring dækker kun personskade på en selv. Så traileren skal altså have lavet en skade på blackbird for at træde i kraft. Dækker ikke tingskade.

Kurt B. Andersen
Kermit_369
Kermit_369
Postnr: 7860
Kermit_369 Kermit_369
Christian M skrev den 14-03-2019 23:27:55

Vil en fritids ulykkesforsikring ik dække her? 

En fritidsulykke er til at dække skader på din egen person i din fritid.

Så skulle være kommet i klemme mellem traileren og porten...  

Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

jetdirect
jetdirect
Postnr: -
jetdirect jetdirect

kom du forbi din svigermor uanmeldt eller var du inviteret, det har også noget og sige mht forsikring.

fx hvis du er inviteret og du ødelægger noget i huset så er det blot ærgelig men omvendt så skal du dække.

je_ns
je_ns
je_ns je_ns

Hvor stor skade skete der egentlig, og var det både port og trailer der led overlast.

Hellere eje, end at leje.
Søren O
Søren O
Postnr: 7000
Søren O Søren O

Hvad med den almindelige indbo- og ansvarsforsikring. Kunne det ikke tænkes at den dækkede. Jeg ville nu nok lige starte med at læse betingelserne på bilens ansvarsforsikring.

Søren O
blackbird
blackbird
Postnr:
blackbird blackbird

En lille bule og lidt ridser på porten .  Tror bare at jeg betaler selv.

Men tak for alle svar

Vil du være med? Log ind for at svare.