Anbefal bærbar vaskemaskine

Ja lidt svært at lave en sigende overskrift...!tsk

Jeg har hidtil vasket mit tøj i badekarret, men siden de har fjernet dette skal jeg jo finde på en anden måde. 

Oven i købet har min lokale tøjpusher meldt ud at de lukker ved ugangen af Juni. Så jeg skal på alle måder finde nye måde, og ikke bare købe ;)

Nu er der så nyt bdeværelse samtidig med. 

Hvad ville i selv gøre?

Der er tale om en ret lille lejlighed, 50 m2 og kun til en person. Indtil nu har det været fint at vaske tøj en gang om uden men det er væk nu jo.,

Jeg tænker at jeg skal have en topbetjent me hjul under så? men hvordan så med vandtilslutning? Altså den ville skulle stå i den anden ende af rummet når den ikke er i brug, så det skal være en slags "snap-tilsutning" hvor men ikke skal bruge papegøjetankg osv.?

Eller findes der en vaskemaskiine som er så  lille at den kan stå i et alm køkkenskab?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Di har ingen steder plads til en almindelig vaskemaskine? F.eks under køkkenbordet? Eller på badeværelset?

I dk har vi jo ikke rigtig toploadere som i US (heldigvis).

Hos Ikea kan man få en der er beregnet til at stå bag køkkenlågen.

En mobil vaskemaskine bliver hurtigt til et vandland er jeg bange for.


Elektronikteknikeren

Hvis du har 60 cm brede køkkenskabe (elementer), så kan du få fjernet et køkkenskab. Så kan der installeres en standard vaskemaskine. Er der forberedt til opvaskemaskine kan vaskemaskinen "overtage" pladsen.


Søren O

Hvis du googler lille vaskemaskine kommer der en del frem. LINK

eks denne her fra Elgiganten..LINK

Eller denne her til godt 1000kr, her skal man selv fylde vandet på.   LINK


Vi prøver igen, i morgen --

Hej igen !

JEg har selv set på begge muligheder i linket lige over. 

Den 1. vil jeg miste bordplads....

Den 2. Ja måske, jeg synes bare det lyder mærkeligt med en vaskemaskine der er lavet i plastik GG? Men måske er den helt fin sådan en ?

Jeg ender nok men en topbetjent med hjul på, så kan jeg køre den væk i den anden ende af rummet når den ikke er i brug. 

Så mangler jeg bare hvordan man nemmest kobler den af og på, lige som en bordopvasker. Jeg har ½ tomme tilsutning under køkkenvasken.

Du kan i byggemarkeder købe snapkoblinger til rørstudser. Du skal både have “han” og “hun” delen. Ligesom en haveslange. Afløb op i toilettet.


 

Ok det lyder som om det godt kan lade sige gøre 

Bonusinfo: De (håndværkerne) er snart færdig med mit badeværelse, der mangler kun lige lidt detaljer som strøm og en lampe og sådanne småting. 

Dejligt (jeg har aldrig i mit liv haft et helt nyt badeværelse før, så det er "stort" for mig

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis