Mine rør brummer

Hej håber nogle har et godt råd. Jeg har en frygtelig brummen i mit hus. Det kom for ca 3 uger siden og er ved at blive skør. I dag da jeg kom fra arbejdet var der endelig stille,så nu tør jeg ikke åbne vandhanerne i frygt for det begynder igen. Slukkede for radiatoren på badeværlset til morges,så den tør jeg heller ikke åbne igen, Hvad kan det være ? Nu har jeg brugt min elkedel og min ovn og nu brummer det igen,men jeg har haft lyset tændt mens jeg var på job så tænkede ikke det var strømen,og har haft slukket for relæet og der brummede det stadigvæk 😔 er det noget jeg kan fikse selv eller skal jeg have fat i varmemesteren???  

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Noget lign. træls problem havde vi i det gl. køkken - den gl. brugsvands installation. Når vi kun åbnede lidt for en hane i køkkenet brummede vandrøret helt forfærdeligt, men åbnede vi helt for hanen forsvandt lyden. 

Jeg fandt ud af at det gl. (jern) vandrør faktisk over 5 m svævede frit under køkkenelementerne (inde i soklen), det var ikke på nogen måde fastgjort, rørholderene var rustet itu. Da jeg fik fikseret røret med nye rørbærere ophørte larmen. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis