Med et douchetoilet kan du bidrage til en grønnere verden

Med et douchetoilet der nænsom rengør dig med vand efter toiletbesøg, kan du fylde din hverdag med følelsen af renhed og velvære. Men det er faktisk ikke engang det bedste ved toiletterne. De moderne douchetoiletter er nemlig super miljøvenlige, og deres skyllefunktion overflødiggør toiletpapir totalt. Dvs at de 60 millioner ruller toiletpapir, som vi europæere hver dag skyller ud i toilettet (!), kan reduceres gevaldigt, hvis vi altså overgiver os til den bløde douchestråle. Douchetoiletterne er også vandbesparende. 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg stikker bare bruseren i røven, så mig kan du ikke sælge noget til.

Og medlemmerne her bryder sig ikke om gratis nasse-reklame.


25000 kr for et toilet?? 

Okay det koster på miljøet at bruge toilet papir men prøv at svare mig på hvad der er bedst for miljøet. 

At bruge et sådan toilet og spare papir men så bruge mere drikkevand eller købe et toilet til 2000 og så bruge de 20000 til et solcelle anlæg som jo så sparer miljøet for en masse CO2 25 år frem... 

Jeg ved godt hvad jeg tror der er bedst for miljøet


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Og så skal i huske, at når i tørrer numsen efter douchen så skal det være med håndklædet, ellers bruger i jo toiletpapir. Og hele ideen var jo at spare på det   

Note vedr. reklame: Jeg har fjernet reklame-linket i det oprindelige indlæg, men lader tråden stå - den er simpelthen for sjov   


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis