Spørgsmål om forsikring

Jeg var på en rejse i sommer hvor jeg efter 30 min glider på badeværelsegulvet og brække mit ene håndled.  Min ferie er i Thailand i 14 dage. Jeg tager kontakt til SOS som håndter ulykker i udlandet for mit forsikringseselvskab. Jeg kommer til Bangkok Hospital 2 gange med hånden og de vil se mig 1 gang mere for at se det er groet rigtig sammen og en gang dagen inden hjemrejse for at skifte gipsen så det passer til min hånd uden hæveselser. de sidste 2 gange vil SOS ikke have jeg skal på hospital da det kun er for at tjene penge siger de. Hospitalet siger også at de skal betale for ekstra plads i flyet da jeg sidder med armen i slynge og sidde med den i forkerte stillinger og det er vigtig jeg får hjælp i lufthavnen til min bagage da jeg skal holde min arm helt i ro og at undgå en operation om håndledet. Det vil SOS heller ikke hjælpe med .Nu er det 7 mdr siden og har har gået til en del behandling med hånden pga smerter og nu har det fundet ud af det er groet skævt sammen og skal brækket op. Hvordan skal jeg forholder mig i denne sag

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg syntes det er rigtig ærligt for dig, men jeg er ikke sikker på at du finder så meget hjælp på dette forum. Du har postet indlægget under et gør-det-selv forum, hvor du måske kan være heldig at få hjælp til bolig relaterende spørgsmål og dertilhørende jura og forsikringsspørgsmål. 

du skal da kontakte dit forsikringsselskab 


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis