Uoriginale klinger til fein

Klinger til en feincutter koster spidsen af en jetjæger, så tænkte om der er nogen der har nogle uoriginale mærker i kan anbefale? 


Mvh. Christian M
 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kom lidt an på dit behov (hvor meget skal du bruge den) er det til hobby en gang imellem så køb bare dem i Harald. De fungerer ganske fint og går der en klinge til i ny og næ så er man heller ikke så ked af det til den pris. 😀


Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Har nogle gange købt Bosch klinger, der er ganske udmærkede, billigere end Fein, men jo stadig ikke helt billige.

Skal der være billigt, kunne det her jo være en mulighed, hold dig under 80 kr pr ordre, så undgår du told, fragten er som hovedregel gratis.

https://www.banggood.com/search/fein.html


Vi prøver igen, i morgen --

Desværre har Fein og Bosch for et par år siden indført et nyt system “Starlock”, der betyder, at det billige tilbehør ikke kan monteres på nyere Fein/Bosch-maskiner. Jeg har heldigvis en Multimaster af ældre dato, så jeg kan bruge de billige savklinger (som ikke holder så længe som de originale, men som jeg ikke behøver at græde over, når de ryger ind i et søm)


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"

Suk - tænk nu på miljøet..   den fragt/pakning/m.m. - det slagter os i sidste ende..   og du/i vil jo selv gerne have løn for arbejdet, ikke?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis