Hvad er en rimelig pris på belægning af terrasse?

Hej

Vi skal have lagt fliser på 36 m2 af vores have. Herudover skal der bygges en 7 m lang støttemur i 40 cm højde. 

Er der nogen der ved hvilket prisniveau vi kan forvente hvis vi vælger en brolægger/havemand til at klare opgaven? Fx hvis vi vælger almindelige betonfliser i 30x30?

Der har kun ligget fliser på ca. 15 m2 før, så der skal graves og stabiliseres en del.

Vi synes også at natursten med lidt farve er utroligt flot, men det ser også dyrt ud :)

Mvh

Lars


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal nok regne med 400-450 Per M2 tænker jeg. Der er jo en del grave arbejde og materialer skal jo også køres så tænker det render stærkt


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Der skal støbes sokkel til muren. Det koster kassen.


 

Jeg ville nok forvente omkring 600 kr. Inkl. Moms pr. m2 belægning. 

Et forsigtigt gæt ville være omkring 35.000 - 40.000 kr. For det hele. 

Der skal fundament under støttemuren. Projektprisen afhænger i høj grad også af, hvad muren skal bygges af, hvordan er adgangsveje m.v., skal overskydende jord køres væk? Osv..


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Du vil spare utrolig mange penge og tid, ved at ofre et par hækbuske, så man kan komme ind med en maskine. Det ville være vildt at skulle grave en sokkel med spade og bære al betonen ind,


 

Hej

Tak for alle svarene.

Hvis man vælger en løsning med fliser af skifersten vil det så være bedst at støbe dem i beton eller kan man blot lægge dem som "almindelige" fliser på grus og sand.

Jeg er klar over at der også skal grus og sand under beton, hvis det er den løsning man vælger.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis