Jablotron enheder, købt hos forskellige forhandler (godkendt)

Hej 

kan det mon lad sig gøre at købe Jablotron enheder hos forskellige godkendt forhandlere  og få det til at dug på samme Central? 


Hilsen Martin 


Går og roder med lidt af hver : -)
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, det er ikke noget problem, så længe enhederne er beregnet til samme produkt (du kan fx ikke anvende enheder lavet til Jablotron Oasis på Jablotron JA100)

Dog kan JA100 enheder også bruges på de helt nye JA100+ centraler og omvendt. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej Kasper : -)

Godt så er jeg mere rolig : -)

Tænkte bare på de  unikke  numrene på enhederne   at de var udpeget, til hver sin godkendte forhandler : -)

Man ved jo aldrig, tingene er jo lidt lukket selskab: -)

Nej Jablotron Oasis produkt passer ikke til Jablotron JA100

Håber ikke der bliver lavede nye enheder til de helt nye Centraler som ikke passer til JA-106 


Jeg kunne godt tænke mig et lignende produkt som denne her  (42155) - AC-88 smart 230V kontakt  var lavet til JA100


Hilsen Martin


Går og roder med lidt af hver : -)

Jablotron er lige kommet med en helt ny serie af detektorer, som passer til både JA100 og JA100+


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvad FX?  



Går og roder med lidt af hver : -)
MartinG skrev den 08-02-2019 20:05:30

Hvad FX?  


 Mange spændende nyheder..

Vi postede dem på vores nyhedsside for en måneds tid siden. Du kan se opslaget her:
www.kvsikring.dk/news.htm


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce

Nu ser jeg : -)
Det mere i samme hæng

Denne her detektor  :     

 360° detektor til BUS eller trådløst 

Ser nu meget spændende ud : -) den kan simpelthen give en  PG -udgang i fra koblede tilstand  som jeg forstå det?  og nok en anden PG-udgang i til koblede tilstand : -)

Hilsen Martin 


Går og roder med lidt af hver : -)

Alle detektorer kan aktivere PG-udgange i frakoblet tilstand, men denne nye detektor kan indstilles til at have en højere følsomhed i frakoblet tilstand. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej igen

Oki, det ville sige hvis jeg få sat en  JA-120PW op i min gang, så kunne den aktivere en  PG-udgange fx ned til JA - 114HN – Bus og  vider  ud til mit IHC og fx tænde lys ?  (i Frakoblet tilstand)

Og når jeg går ud af døren og tilkobler min alarm, så skal den ikke aktivere nogen PG-udgange og heller ikke tænde lys i gangen : -)

Jeg tænker der stadigvæk skulle stå I Reaktion ”øjeblikkelig alarm”?

Har en siddende i stuen  JA-120PW  og kan se på F-link  Hver gang vi bevæger sig så står der ”Aktiv” ud for detektoren (i Frakoblet tilstand)

Det kunne jo være dejligt hvis den også kunne aktivere en  PG-udgang : -) (altså kun i Frakoblet tilstand)

Hilsen Martin


Går og roder med lidt af hver : -)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis