Hjælp hus køb - diverse

Hejsa,

Min kone og jeg står mit i at byde på et hus og i den forbindelse har vi behov for noget hjælp:

Huset er her

https://www.realmaeglerne.dk/bolig/481-3956-vedbendvej-3-mejdal?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks

1) Vi vil meget gerne have en vurdering af de ting der står i tilstandsrapporten. Hvor alvorligt er det? Og hvad det koster at udbedre?

https://cbprotected.realmaeglerne.dk/File/Hjemmeside/?butik=R481&sagid=2F8C3828-80AF-4F34-8622-9B5D81BA3EAE&fileid=94EF57E2-4F5B-4C1B-905B-3244FFF76327

Særligt ved de to på badeværelserne:

6.4 Gulvafløb
K3 Der er revnede gulvklinker på badeværelset ved soveværelset.
Note: Forholdet er konstateret i det vandbelastede område, og der er risiko for skade på andre bygningsdele, ved vandgennemtrængning til underliggende konstruktioner.
K3 Afløbsskål og rammer passer ikke sammen i gulvafløbet på det lille badeværelse. Note: Da gulvafløbet er placeret i vådzonen kan der opstå indtrængning af vand i gulvkonstruktion, som kan forårsage tæring på rør- og gulvvarmeanlæg samt tilstødende konstruktioner.

Ved k2erne - nedbrudt træ, er der nogen som tør byde på hvad det koster at udbedre? 

Herudover:

Vi vil gerne ligge trægulv i gang + værelserne cirka 50 m2. Er der nogen som har et bud på hvad det koster? Vi skal have en fagmand til det.

Herudover skal der males inden vi flytter ind: hvad koster det mon at få en maler til det? 

179 m2 + 23 m2 udstue.. 

det er trælofter - Er det nødvendigt at male dem? 

Håber virkelig nogen kan hjælpe?! Vi skal gerne give svar imorgen om vi vil købe det. 

Mvh

Jesper 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej. 

I skal tage det fuldstændig stille og roligt. Hvem er det der siger i skal svare i morgen og hvorfor skal i det? 

Du skal være opmærksom på, at I og med der er de her K3er på badeværelserne, får du ikke dækket noget, såfremt disse rent faktisk er årsagen til en slem vandskad under gulvene. Det er absolut ikke dyrt at skifte et par fliser - problemet er mere, om man kan finde fliser magen til.. 


Mvh. Christian M
 

Få en byggesagkyndig med ud på en køberrådgivning, det kan nemt være pengene værd og evt give jer lidt ro i sindet.

Jeg har udfører disse køberrådgivninger i næsten hver uge.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også