Udskrift af PDF fil

Hej I kloge mennesker herinde. Jeg har downloadet en pdf-fil som jeg gerne vil printe ud. Men.... når jer trykker print vises siderne uden teksten og der er ingen tekst på printet. Der må være en slags lås på filen. Kan jeg på nogen måde fjerne den eller komme omkring det?

Jeg kan markere hver side og sætte den ind i et word dokument, som kan kopieres, men der er 60 sider, som består af tekst, skemaer og diagrammer. Er der ikke en nemmere måde at gøre det på?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet at gemme filen på f.eks. skrivebordet og så åbne den derfra og skrive den ud. Det har sommetider virket hos mig.


fase

Hvilket program bruger du til at se filen med?

Hvis du har en nyere word, kan den også åbne pdf filer. Så du kan evt. prøve at åbne den med word. Nogen gange går konverteringen uden problemer, og andre gange ender det ikke så godt, men det er jo  et gratis forsøg.


Kurt B. Andersen

Hej, Jeg har gemt på skrivebordet og prøvet at åbne med word, og andre programmer fra microsoft pakken. Intet hjalp. Jeg kan godt åbne filen i word men ikke udskrive.

Har du prøvet med Adobe Reader?


Elektronikteknikeren

Tak begge to, det vil jeg prøve.

Du kan evt. også prøve at kopiere indholdet.

Når du har åbnet filen i word, så tryk Ctrl+a (det markerer alt i dokumentet). Derefter Ctrl+c (det kopierer alt som er markeret). Luk dokumentet. Åbn et nyt tomt dokument og tryk på ctrl+v, så får du kopien fra pdf filen sat ind. Gem som et word dokument. Prøv om du så ikke kan udskrive den nu.


Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis