Kommentarer til projekt: Gennemgribende renovering af vores hus fra 1936 - youtube serie

Her samles kommentarer til projektet: Gennemgribende renovering af vores hus fra 1936 - youtube serie

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet:... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej FeuerDK

Mange tak for at tage dig tid til at se mine videoer. det sætter jeg stor pris :-)

jeg er grundlæggende helt enig i dine kommentarer. Mit mål er at lave korte videoer og det arbejder på hver gang men mængden af tid der skal komprimeres (typisk 10-15 timer) presser mine redigeringsevner. Mit mål er pt 7-10 min.

Videoerne er tænkt som inspiration, samt muligheden for at følge mig i mine udfordringer undervejs - jeg vil dog meget gerne indgå i detaljerede snakke hvis nogen har konkrete spørgsmål til en given løsning :-)

jeg har også set hele serien med Paw Pedersen og synes også de er let tilgængelige - dog er mit mål at seeren skal "kende" lidt mere til mig og min person end "kun" en timelapsform. Jeg har faktisk skrevet lidt med Paw om råd mm.. 

Jeg håber at kunne opnå en gruppe subscribere med denne form, selvom den indrømmet nok stadig skal pudses lidt af. Desuden har jeg en idé om at videoerne bliver mere interessante for følgere når jeg går fra nedrivning til opbygning..

uanset hvad, sætter jeg stor pris på kommentaren og håber du et stykke ude i fremtiden vil tjekke ind og se mine (forhåbentlige) fremskridt.

MVH Daniel  


Jeg tjekker løbende ind. Ikke til de fulde videoer, men for at se fremskridt. Og det ser godt ud indtil videre. 😉😉

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Så kan opbygningen endelig begynde - dog i det små, for med alle projekter kommer der ting ind fra siden man ikke lige havde forudset :-) hvor om alting er; så kom jeg igang med at bygge gulvet til den nye entré og jeg tror det bliver godt!

tjek det på youtube og subscribe meget gerne hvis i synes om det.

https://youtu.be/omSLaV7zodc

mvh Daniel

Så er strukturen - gulv og plads til den nye trappe - på plads! rummet har helt klart ændret karaktér og jeg synes at det er til det bedre :-) næste jeg skal igang med er svejse en ny trappe, men denne video går på at vi kan komme igang med det.


håber i vil tjekke det ud med

venlig hilsen Daniel

https://youtu.be/WME5nDOaA_E

Se med her hvis du gerne vil se hvor meget vand der er i en radiator+system og det utilsigtet løber ud på gulvet... derudover er de sidste forberedelser til entréen ved at være færdige - så vi er klar til vinduer i næste uge!


https://youtu.be/XM-owR9Rwhw


vh Daniel

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Så kom indgangspartiet endelig i... det var og er, virkelig en forskel fra før. det var relativt let at åbne op, og gik denne gang nærmest helt efter planen..


håber i vil tjekke det ud :-)  


vh Daniel

https://youtu.be/iBQjpGh3hW0


så er vi gået igang med én af de to tilbygninger... 80 kvm ud mod haven :-) jeg er startet med at grave fundamentet og det går rimelig godt hvis jeg selv skal vurdere det.

tjek det ud og få lidt til dagens motivation :-)


https://youtu.be/yzArRT-0bmM

Hej Daniel.

Jeg må give FeuerDK ret. Han kommer med konstruktiv kritik som vil pifte dine videoer op og gøre dem interessante. Kort sagt er der er for meget snak og almindeligheder.

Det er præcis samme udfordringer som grafikere står over for. Hvordan viser man almindeligheder på en interessant måde der fanger seernes interesse? De gider med garanti ikke glo på mit kontrafej.   

Det stiller store krav til fotograf, lydteknikere og stylister for ikke at glemme et gennemarbejdet manus.

Husk at YouTube er et visuelt medie. Fejl kan gå an til privat brug, men er døden hvis du vil nå et større publikum.

Hold hellere en pause og gentænk konceptet. Lige nu risikere du at dit YouTube projekt udvikler sig til en ørkenvandring, og har du først tabt seerne er de overordentligt vanskeligt at få tilbage. 


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 12-04-2019 20:26:43

Hej Daniel.

Jeg må give FeuerDK ret. Han kommer med konstruktiv kritik som vil pifte dine videoer op og gøre dem interessante. Kort sagt er der er for meget snak og almindeligheder.

Det er præcis samme udfordringer som grafikere står over for. Hvordan viser man almindeligheder på en interessant måde der fanger seernes interesse? De gider med garanti ikke glo på mit kontrafej.   

Det stiller store krav til fotograf, lydteknikere og stylister for ikke at glemme et gennemarbejdet manus.

Husk at YouTube er et visuelt medie. Fejl kan gå an til privat brug, men er døden hvis du vil nå et større publikum.

Hold hellere en pause og gentænk konceptet. Lige nu risikere du at dit YouTube projekt udvikler sig til en ørkenvandring, og har du først tabt seerne er de overordentligt vanskeligt at få tilbage. 


Hej Rantzau

Tak fordi du har taget dig tid til at kigge på mine videoer.

Jeg er helt enig i din pointe med at vi skal huske hvilken platform youtube er; et visuelt medie hvor der netop er plads til dem der ikke nødvendigvis har fotograf, lydteknikere, stylister eller for den sags skyld manuskriptforfattere :-)

Husk, jeg bare er en gør-det-selv'er (uden baggrund i film, foto eller andre medier) der dokumenterer og forhåbentlig inspirerer andre til selv at kaste sig ud i større projekter.

Mine videoer er drevet af renoveringen og ikke omvendt, så jeg må justere formen/konceptet løbende, for renoveringen af huset venter ikke på at jeg har finpudset min filmteknik :-)

Jeg håber du vil tjekke ind igen (sikkert noget tid fra nu) og se om du synes jeg har bevæget mig.

god aften,

vh Daniel

Kør på som hidtil. Men gør os alle en tjeneste og lav en opsummerende video, når det hele er færdiggjort. 

Det er et vanvittigt interessant projekt. Og det kunne være fedt at se hele processen kogt ned til 10 minutters ren før/under/efter. Ingen snak, ren video. Og slut af med ét minut hvor det samlede færdige resultat fremvises. 

Tjekker fortsat ind og ser fremskridt. 😉

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også