Projekt: Gennemgribende renovering af vores hus fra 1936

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M

Hvorfor på Engelsk? Er det fordi du har mange bekendte i udlandet, eller fordi du håber at kunne komme ud til folk udenfor DK? 

Syntes det er lidt ærgerligt, og hyggen ved at se dit program forsvinder lidt, når det ikke er på dansk 😊

Men - flot hus og renovering, ingen tvivl om det 

Mvh. Christian M

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:
Daniel Hededam Daniel Hededam

Hej Christian, 

Tak - vi er også meget glade for resultatet indtil videre :-)

Mht sproget var det også lidt en beslutning der skulle tages og jeg startede faktisk med at dele med mine udenlandske kollegaer, men nu håber jeg på at kunne komme ud over DK også.

Selvom hyggen måske er lidt mindre er jeg glad for du tog dig tid til at kigge på det - det er meget værdsat.

mvh Daniel

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

https://youtu.be/xoI90579XlY

SÅ er der et nyt afsnit uploadet! det er en gennemgang af huset udefra, der nu er blevet færdigt - lige med undtagelse af de to tilbygninger vi skal lave :-) men det er jo et sommerprojekt... håber i vil subscribe til min kanal.

vh Daniel

KloakFinn
KloakFinn
Postnr: Helsingør
KloakFinn KloakFinn

Det er et stort og flot projekt i har gang i der! Held og lykke med det. 

Skal du have lavet noget kloakarbejde i nordsjælland? Besøg min hjemmeside på www.kloakfinn.dk/
Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

Hej kloakfinn

Mange tak! Det er også lige til grænsen af hvad vi kan mestre - men tager det i små bider, så skal det nok gå

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på vores projekt.

Vh Daniel 

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

SÅ er der nyt afsnit i følgetonen! jeg har arbejdet videre med forberedelse i entréen og vi kan snart begynde opbygning - det bliver så godt :-)

https://youtu.be/VqGzTBMVwg0

hvis du synes om mine videoer vil jeg sætte stor pris på en subscription :-)

vh Daniel

FeuerDK
FeuerDK
Postnr: 2605
FeuerDK FeuerDK

Ikke for at tage noget fra dit projekt og lyst til at dokumentere både fremskridt og udfordringer... Men, hvis du ønsker at ramme en større målgruppe og nå længere ud end til bare dig selv og de gør det selv folk med allermest tid. Så er du nødt til at barbere dine videoer ned til 4-5minutter.

Det er uklart om du laver en instruktionsvideo, en videodagbog eller noget helt tredje. Og der er meeeget snak og ting, som jeg har svært ved at se er relevant for mig som seer. 

Det er blot min tanke. Har forsøgt med fire separate videoer og jeg taber interessen. 

Derimod har jeg set hele denne serie med stor interesse, netop fordi budskabet er klart og længden er let fordøjelig. Måske du kan finde lidt inspiration i måden at gøre det på, så din ellers flotte renovering kan nå bredere ud? https://youtu.be/Gi5pCRt2Ns4

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

Hej FeuerDK

Mange tak for at tage dig tid til at se mine videoer. det sætter jeg stor pris :-)

jeg er grundlæggende helt enig i dine kommentarer. Mit mål er at lave korte videoer og det arbejder på hver gang men mængden af tid der skal komprimeres (typisk 10-15 timer) presser mine redigeringsevner. Mit mål er pt 7-10 min.

Videoerne er tænkt som inspiration, samt muligheden for at følge mig i mine udfordringer undervejs - jeg vil dog meget gerne indgå i detaljerede snakke hvis nogen har konkrete spørgsmål til en given løsning :-)

jeg har også set hele serien med Paw Pedersen og synes også de er let tilgængelige - dog er mit mål at seeren skal "kende" lidt mere til mig og min person end "kun" en timelapsform. Jeg har faktisk skrevet lidt med Paw om råd mm.. 

Jeg håber at kunne opnå en gruppe subscribere med denne form, selvom den indrømmet nok stadig skal pudses lidt af. Desuden har jeg en idé om at videoerne bliver mere interessante for følgere når jeg går fra nedrivning til opbygning..

uanset hvad, sætter jeg stor pris på kommentaren og håber du et stykke ude i fremtiden vil tjekke ind og se mine (forhåbentlige) fremskridt.

MVH Daniel  

FeuerDK
FeuerDK
Postnr: 2605
FeuerDK FeuerDK

Jeg tjekker løbende ind. Ikke til de fulde videoer, men for at se fremskridt. Og det ser godt ud indtil videre. 😉😉

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

Så kan opbygningen endelig begynde - dog i det små, for med alle projekter kommer der ting ind fra siden man ikke lige havde forudset :-) hvor om alting er; så kom jeg igang med at bygge gulvet til den nye entré og jeg tror det bliver godt!

tjek det på youtube og subscribe meget gerne hvis i synes om det.

https://youtu.be/omSLaV7zodc

mvh Daniel

Daniel Hededam
Daniel Hededam
Postnr:

Så er strukturen - gulv og plads til den nye trappe - på plads! rummet har helt klart ændret karaktér og jeg synes at det er til det bedre :-) næste jeg skal igang med er svejse en ny trappe, men denne video går på at vi kan komme igang med det.

håber i vil tjekke det ud med

venlig hilsen Daniel

https://youtu.be/WME5nDOaA_E

Vil du være med? Log ind for at svare.