Løsning til jul i troldtex ved loftlem

Hej. (Der skal selvfølgrlig stå Hul og ikke jul! Men kan ikke ændre dette) 

Har beklædt min loftlem med troldtex. Men mangler en solid løsning til hullet, hvor pinden til at åbne lemmen skal i. 

Har forsøgt med plastic rør med flade bagpå inden jeg sætter lister på hele vejen rundt, men det kan jeg se ikke fungerer. 

Kan man få noget der vil virke? 

Selv tænker jeg et lille rør med en flade på begge sider af troldtexen, hvis det giver mening? 


Mvh. Christian M
 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Mvh. Christian M
 

Jeg har set en der købte den mindste plast tragt han kunne finde. Så blev tuden og det meste af toppen skåret væk indtil dybden passer. Den blev limet op så man har nemt ved at " ramme hullet "


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 27-01-2019 20:59:56

Jeg har set en der købte den mindste plast tragt han kunne finde. Så blev tuden og det meste af toppen skåret væk indtil dybden passer. Den blev limet op så man har nemt ved at " ramme hullet "

 Men risikerer man ik at troldtexen udvider sig, når man ikke kan undgå at ramme lidt med pinden i ny og næ? 


Egentlig underligt, at der ikke findes noget beregnet til det fra eksempel troldtex af 🤨


Mvh. Christian M
 

Måske du kan finde en støttebøsning som passer. 

Christian M skrev den 27-01-2019 17:41:14

Hej. (Der skal selvfølgrlig stå Hul og ikke jul! Men kan ikke ændre dette) 

Har beklædt min loftlem med troldtex. Men mangler en solid løsning til hullet, hvor pinden til at åbne lemmen skal i. 

Har forsøgt med plastic rør med flade bagpå inden jeg sætter lister på hele vejen rundt, men det kan jeg se ikke fungerer. 

Kan man få noget der vil virke? 

Selv tænker jeg et lille rør med en flade på begge sider af troldtexen, hvis det giver mening? 

 Hej Christian. 

Jeg har et hurtigt spørgsmål mht din loftslem. 
Hvad har du gjort for at få beslagene ned til underkant troltekt?
Og har du evt billede af hvordan du har afsluttet med listerne ved beslagene. 
Mvh René 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis