DVD

Jeg skal have brændt nogle musikfilm fra Youtube,hvilken slags DVD er bedst ?


bh
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kommer an på hvad din brænder accepterer. Ellers er der ikke den store forskel.


Der kan være forskel på hvad afspilleren kan afspille. Men det er godt nok ved at være et forældet produkt, så du bliver nok nødt til at være mere specifik i dit behov. Nogle afspillere kan slet ikke afspille brændt dvd'er. Og ikke alle afspiller alle videoformater du vælger at brænde videoen til.

Hvis du ikke skal ud og købe en spindel med 100 stk i, så ville jeg bare købe den første og bedste dvd-r+/- jeg kan finde.

Jeg har en spindel med omkring 75-80 skiver på, dual layer, hvis det er. Sjovt nok har jeg lige stået med dem i hånden og overvejet hvad jeg skulle gøre med dem.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nu skriver du,at det er ved at være et forældet produkt,men hvad er alternativet ?.Jeg har bestilt og modtaget nogle DVD skiver,hvor der står"DVD+RDL,er det nogle jeg kan bruge ?


bh

Der er stor sandsynlighed for at din afspiller kan afspille dem. Man kan se i afspillerens manual hvad den kan afspille af medietyper.

Alternativet, hvis det er muligt, er en computer med en videofil og et kabel imellem computer og skærm, afspilning på en bærbar computer, eller en usb med en videofil og så ind i tv'et, etc. Der er mange muligheder.

Hvilken form for skærm skal du afspille på? 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nu har jeg læst dine sidste 3-4 spørgsmål og ved stadig ikke hvad dit behov er. Jeg tror du roder rundt i formater og medietyper.

En dvd'skive kan ikke bruges til at brænde en standard musik-cd. 

En dvd-skive bruges til data og når du skriver dvd, formodede jeg at du ville brænde en dvd-skive med video i dvd-format.

Kan du ikke fortælle om du vil afspille lyd, video eller begge og på hvilken form for afspiller?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

Som jeg skrev i starten,er det musikfilm det drejer sig om,og derfor naturligvis billede og lyd.Dvd,erne skal afspilles på et surroundanlæg,som fint kan afspille dvd,erne,men jeg vil stadig godt vide lidt mere om den type dvd jeg har nævnt.


bh

En dvd'skive kan ikke bruges til at brænde en standard musik-cd. 

Selvfølgelig kan det lade sig gøre. At en DVD skive kun er til data passer ikke.

DVD+RDL er DVD skiver med mulighed for at skrive i dobbelt lag. Det kræver, at dit brænderprogram er i stand til at brænde duallayer skiver. Din afspiller skal selvfølgelig også være i stand til at afspille dem.



fase

Tak for svaret.


bh

Fabrin, prøv at brænd en musik-cd på en dvd. Dit brænderprogram vil sige nej tak til mediet. Der skal en CD-ROM til dette. Men det kan være du kan uddybe hvad du mener, så kan vi alle blive lidt klogere idag også.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Kan man virkelig brænde fra Youtube ? Jeg troede at der var en slags kode på så det ikke kunne lade sig gøre.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis