Radiator suser

kaffeogkage
kaffeogkage
Postnr:
kaffeogkage kaffeogkage

Hej

Jeg bor på 5. sal i en andelsforening og vi har boet her i mange år. 

For ca. 2 år siden havde vi ildebrand i lejligheden som ligger lige under og soveværelset, gang og køkken gulv blev derfor revet op i forbindelse med brand-slukningen. Kunne ikke bruge lejligheden i et år pga af renoveringen på 4. nedenunder osv og hvor alt så har været slukket.

Siden er vi flyttet hjem igen, men radiatoren i soveværelset suser on and off helt vildt meget, om dagen, aftenen, natten - det er aldrig helt til at vide. Vi har derfor sovet i stuen flere gange og det forstyrrer virkelig søvnen de nætter den suser - det er hip som hap hvornår det sker og er uafhængigt af om min egen radiator er tændt eller ej. 

Jeg har aldrig haft de problemer før branden. 

Havde derfor en professionel til at komme ud (een som vi bruger i ejendommen) og han sagde han kunne reducere trykket i kælderen til fyret men fordi jeg boede på 5. sal så ville jeg nok ikke helt kunne slippe for det og han fik det til at lyde at jeg nok bare måtte leve med det?? Øhm...virkelig? Kan man slet ikke gøre noget for at få det til at stoppe? 

Jeg har ikke forstand på radiatorer/fyr men er det noget jeg kan klage til ejendomsadmin. over og kræve at de får det ordnet ? Er på bar bund.

Jeg har siden givet det ca 1.5 uge og konstaterer at susen stadig forekommer (også i skrivende stund) og det er utroligt irriterende fordi jeg ikke kan slukke for det og bliver nødt til at ha' musik/film på for at kunne overdøve det når jeg er i rummet. Det er reduceret meget lidt støjmæssigt, og tænker om han skal skrue endnu mere ned? 

Vi har betalt for han kom ud og kiggede men problemet er ikke løst så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre videre.

Håber på at høre nogle forslag - meget gerne fra andre som har været eller som er i samme situation eller som har viden mht. dette.

Mange tak!

Vil du være med? Log ind for at svare.