Maling af fliser i brusekabinen

Hej jeg har været igang med at male mine fliser i min brusekabine set en video på YouTube og læst en annonce, men har lige fået at vide jeg ikke må bruge træ og metal maling (har bare været i Silvan og købte de produkter de anbefalede) jeg har først givet det en god omgang grundens også hæftegrunder, derefter malet træ og metal maling over. Og det må ikke males i vådzonen som jeg har gjord. Nogle tips til hvad jeg skal gøre nu? Skal jeg fjerne maling med et produkt? male de over måske? lade det sidde? eller er vi ud i jeg skal fjerne fliserne og sætte nogle nye på?? Alle tips er behjælpelige påforhånd mange tak

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hvad du skriver. Du kan godt male fliser med en træ- metalmaling men det bedste ville nok være at male med en vådrumsmaling

Du kan fjerne malingen ved at købe malingsfjerner eller ved at smøre overfladen med brun sæbe eller tapetklister og forsegle det med plastik i 24 timer.

Hvis du vælger ikke at fjerne malingen skal du nok forvente at male hver 2-3 år i brusenichen.

Hvad du gør er op til dig selv.


Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler

... og køb så din maling hos en farvehandler


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også