Hvordan gør jeg en vandslange helt tæt?

Hej. 

Jeg har forbundet 2 vandslanger til ny opvaskemaskine , har lagt mærke til meget mikro små dryp med ca 10 sek mlmrum og har prøvet at skrue af og på igen.. 

Alt andet er helt tæt ! 

Jeg har noget paksnor liggende i vlrktøjskassen  efterladt fra en vvs mand, men har ikke sådan noget salve..Er det løsningen med snor og kan det evt bruges uden ? Hvordan gør man? 😶

Tak 😎

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.  Jeg har forbundet 2 vandslanger til ny... Vis hele indlægget
68 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du absolut skal fuske så prøv at tætne det med noget sanitets kit i samlingen eller følg nogen af de tidligere råd

S. Fabrin skrev den 21-01-2019 17:30:41

Hvorfor prøver du ikke den pakning, du har. Du kan prøve begge kombinationer og se om en af dem virker.

 Fordi at jeg har skruet så fast på som jeg fysisk kan og den nu ikke drypper (som beskrevet) men hvor der er helt minimal dug. 

Jeg er bange for at skrue af for at prøve det da jeg desværre ikke har styrke nok igen i hånden til at skrue så fast på.  

Så jeg tænker at jeg vil få en mand ud til det  og indtil da er det nok bedst den forbliver som den er nu i stedet for at jeg piller v. det, med chance for at forværre det.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
chrisbo skrev den 21-01-2019 17:32:34

Hvis du absolut skal fuske så prøv at tætne det med noget sanitets kit i samlingen eller følg nogen af de tidligere råd

 Hold nu op altså med den grimme tone og at omtale det som fuskeri, det er virkelig noget absolut pjat at fyre af, jeg kan slet ikke tage jer som skriver det der seriøst. 

Det er *newsflash* et gør-det-selv forum hvor de fleste projekter som udføres ikke er 100% ideelle men hvor løsninger  for udføreren er gode nok og helt legitime , så spar lige for de der kiksede kommentarer, det er virkelig trættende at læse. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

HAR givet dig en simpel løsning, på et simpelt problem.

Du skal købe en  papegøjetang og en polygribtang og helst også en vandpumpetang , så er du garderet     ,   man kan godt spænde forsigtigt med værktøj , så bliver det absolut tæt .


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Annonce

Tak skal I have for en "pæn" velkomst til et nyt medlem på LDS. 

Hvis I havde brugt bare to sekunder på at se på de dele som Østerbro2019 har indkøbt, så vil I se at de faktisk er beregnet til formålet. 

Sig venligst pænt undskyld til trådstarter.

Hmm, næ. Han har fået et fyldestgørende svar fra mig...

Hold da kaje.. at købe noget "lort" i Silvan - hvor der garanteret ikke er spurgt om noget relateret.. og så "svine" hjælpere.. herinde??  Jeg ville sige til "trådstarter"  
- start med at spørge pænt, og når du får råd om at det er "røv" det du vil lave.. så vær "ydmyg".. men det ord kendes nok ikke af ham - og ikke af dig @jacobn??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Sig venligst pænt undskyld til trådstarter.

Undskyld at jeg har svaret på spørgsmålet, Jeg var ikke klar over, at spørgeren følte sig mobbet over svarene.


fase

Det kan vel kun blive værre?    Nørrebro??     

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis