Slagger - bortskaffelse

Hej alle 

Er der nogen som har erfaring med borsskaffelse af slagger?

Vi skal i gang med nyt terrændæk, hvor vi skal have nedrevet 120m2 af 10cm beton og 20cm slagger.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Slagger som gør-det-selv projekt skal bortskaffes via din kommunale genbrugsplads.

Spørg personlet. De giver den korrekte vejledning så du er sikret mod ubehageligheder. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.


Affaldskategori

Slagge og flyveaske (TOC > 50 g/kg ts.)

Takster 2019

755,00 kr./ton

Og så lige en vognmand

Glemte lige at sige at det nemmeste er at finde et slamsugerfirma med en tørsuger, det sparer rigtig meget arbejde.

Du kan høre pris på tørsugning her, de køre også i dit område.

https://dkloakservice.dk/kloakservice/toerstofsugning/


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

Mange tak, jeg ringer lige og høre om pris i morgen.

Og det er vel gratis at køre på lossepladsen, hvis jeg er tosset nok til at køre frem og tilbage med trailer?

Prisen for bortskaffelse via vognmand kender jeg ikke, da jeg selv har klaret det hele selv.

Til gengæld har jeg mødt stor fortåelse hos personalet for selv strore mægder affald. Det er min opfattele at et godt forhold til personalet er afgørende hvordan reglerne fortolkes.

De er trods alt mennesker, og et venligt ord eller en lille erkendlighed i form af frunes legendariske kager eller en sixpack af det gode bryg får al ting til at glide meget lettere, hvilket bestemt ikke må forveksles med bestikkelse.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis