Kommentarer til projekt: Nyt køkken

Her samles kommentarer til projektet: Nyt køkken

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Uha jeg kender det til hudløshed. Er lige netop i gang nu hvor en "skide" forstoppelse på et vandrør til 1. sal har forårsaget et samme nummer. 

Især billede 5 genkender jeg Støvsuger, rundsav OG elkogekande ( for en kop kaffe skal vi da have)


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg er rigtig spændt på hvordan dettehersens conteco holder sig når det bliver brugt på en bordplade, så det må du meget gerne give noget feedback på når i har fået erfaringer med det.

Men det er vel let at genbehandle hvis der skulle ske noget, så på den måde kan det måske vise sig at være praktisk.


Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Mht. Conteco så er jeg jo også spændt på holdbarheden. Så sent som for 10 min. siden da jeg stod og tørrede en stegepande af, nåede jeg at tænke tanken "hvad sker der hvis jeg taber den her ned i bordet?". Det finder jeg nok ud af en dag. 

Men ja, fordelen er jo at så længe bordpladen har det her rustikke look med lidt nuance spil, så bør man kunne efterbehandle uden de helt store problemer. Desværre sælges der bare ikke reparations kit, så man må købe min. 1 l. 

Jeg er i øvrigt ret vild med produktet og overvejer at bruge det på gulvet i vores entré. Det er utroligt let at arbejde med og giver en masse flotte muligheder. 

det gør ondt i mit øje, når jeg ser hvordan der er mellemrum mellem to skabe, og så ligner det at vasken sidder skævt.

ellers er jeg vild med bordpladen, og det landlige udtryk i køkkenet


Aldrig vær negativ 
Pallesgaard skrev den 20-01-2019 17:38:27

det gør ondt i mit øje, når jeg ser hvordan der er mellemrum mellem to skabe, og så ligner det at vasken sidder skævt.

ellers er jeg vild med bordpladen, og det landlige udtryk i køkkenet

 Afstandsstykkerne er ikke sat på alle steder. Men jeg kan berolige dig med at det er gjort nu Og vasken sidder selvfølgelig ikke skævt. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Hej  2tommelfingre

Jeg står overfor at skulle skifte min køkkenbordplade, og jeg har overvejet contico og i min søgen efter erfaringer fandt jeg dit projekt. 

Hvad er dine erfaringer med produktet? 

Holder det osv? 


Dolphen skrev den 04-08-2019 22:19:10

Hej  2tommelfingre

Jeg står overfor at skulle skifte min køkkenbordplade, og jeg har overvejet contico og i min søgen efter erfaringer fandt jeg dit projekt. 

Hvad er dine erfaringer med produktet? 

Holder det osv? 


 Jeg er 100% tilfreds. Det virker holdbart og har en overflade der er utrolig let at holde pæn og ren. 

Jeg har endnu ikke tabt noget tungt på den, men regner selvfølgelig med at den slags vil give mærker. Men det skulle være ret let at reparere. 

Fedt projekt! Jeg skal selv vælge bordplade til nyt køkken indenfor en uges tid, og synes bare at de fede bordplader koster 20.000+ kr læg dertil opmåling og montering.

  1. Hvordan er den erfaring med Conteco på bordpladen her efter 8-9 måneder.
  2. Hvordan med samlingerne, hvordan behandlede du dem?
  3. Er det lykkedes dig at få hele pladen jævnt behandlet uden "helligdage"?
Jamen jeg er stadig super tilfreds.
Mht. samlingerne så har jeg spartlet dem med alm sandspartel først.
Det er blevet jævnt uden helligdage. Men udfordringen ligger i at få spartlet uden mærker fra spartel. Der er et par steder hvor jeg ikke har været opmærksom nok. 
Så man skal kunne affinde sig med et lidt "rustikt" look når man arbejder med det her. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også