Abs føler, Hyundai Getz

En bekendt spurgte forleden om jeg kunne skifte en abs føler til H baghjul, på hans Getz 1,6 Benz , årg. 2008. Det burde der jo ikke være de store ben i, hvis ellers det hele ikke er rustet sammen.

Ham der udlæste fejl, ( mekker ) , fortalte ham at det hele skulle skiftes/adskilles for at klare opgaven. Pris incl. moms min. 2000 kr. Har nogen her erfaring med en Getz, - synes det lyder dyrt, når føleren er forholdsvis billig.

På forhånd tak - Carsten


 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet at søge hos verdens største mekaniker site, youtube.com ?

Der er alt, sikkert også noget der ligner opgaven fra andre Hyundai


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Til Peter - hva' skal vi med youtube, når LDS findes ?   

- Og Bent, er helt enig - kunne sagtens være kransen i stedet - på de forreste er det mere sandsynligt at føler er synder. Jeg regner da med den har faste leje flanger, så tromlen nemt kan fjernes - så kan det hurtigt checkes.  Stik mv. kan jo også drille ..   


 

youtube.com, fordi billeder og video siger mere end 1000 ord. Og man finder ofte netop lige det man skal bruge. Specielt, hvis det er en enhed der både sælges i stort antal i USA, Polen og Tyskland. Der er du nok lidt skidt stillet med de små biler, for dem gider de sørme ikke bruge penge på i de nævnte lande. Så eks. en enkelt VW UP da jeg var i Berlin på ferie. Den var så på danske plader, da jeg fik set efter. 


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis