Smart termostat uden føler

Gregeren
Gregeren
Postnr: 2830
Gregeren Gregeren

Du kan sagtens have et system med telestater ved fyret, som styrer varmen i din del af boligen.

Det skal bare være et stand alone system med f.eks. trådløse rumfølere som melder tilbage til telestar som kun styrer dine varmekredse.

Smid et billede op af den nuværende manifold og det øvrige teknik i fyrrum, så kan vi hjælpe meget bedre.

Du skal passe meget på med at kigge på udenlandske systemer fra USA, uk mfl. da de er håbløst bagud med kedelteknik og regulering, så du skal ikke bruge alt fra internettet som sammenligningsgrundlag.

Elektronikteknikeren
Alexander32
Alexander32
Postnr: 4600
Alexander32 Alexander32

Tusinde tak for tilbuddet. Sender en billede billede snart. Men så for en sikkerheda skyld lyder det somom jeg skal gå med Danfoss systemer

Alexander32
Alexander32
Alexander32 Alexander32

Hej igen. Tror jeg har fundet guldkornet. Tak Wezio for anbefalingen. Går nok med danfoss link. Køber en Danfoss Living connect RA term Living Termostat og en Danfoss Link CC.

De passer sammen ikke? Synes der er flere navne for radiatorventilerne. Men det er måske bare fatningerne? Og har danfoss i forvejen så det burde ikke være noget problem men tjekker alligevel lige, når jeg får kigget på det

Alexander32
Alexander32
Alexander32 Alexander32

Hey bare for the record køber jeg ikke Danfoss termostater alligevel. Mærket salus laver termostater ca på samme princip og jeg synes deres designs er flottere. Både fysisk og digitalt. Var specielt ikke vild med Danfoss app. Den kunne godt være skruet bedre sammen. 

Tusinde tak for hjælpen til alle dem der har taget sig tid til at hjælpe herinde. Har gjort mange gode overvejelser på grund af jer.

Vil du være med? Log ind for at svare.